Det siger du bare til din chef

Alle kan - Men det er ikke optimalt. alle mine sten er super indkørte, men der vil stadig komme lidt indkøringsfase da der bliver frigivet lidt skidt og snask fra stenene når de bliver rykket. Det er ikke anbefalelsesværdigt, medmindre man ved hvad man gør, og hvordan man skal forholde sig til eventuelle problemer.Kewin skrev:Det ser utroligt godt ud!
Forstår bare ikke at nogle kan putte fisk og koraller i vandet med det samme imens andre skal vente flere måneder. Er det fordi dine sten allerede er helt indkørte osv?
Og hvad med bundlag?
Du må have fodret godt på den lille fyrTykki skrev:Det er sgu en pæn og velnæret gul dims du der har hentet Hr Hansen.
Nu må du ikke ødelægge det Niels.. Det er stadig stort for mignielsk skrev:Fint lille akvarie du har gang i der
Den er fuget fast - Det synes de er smart at gøre hos Geis.Lord Mike skrev:Lækkert lille balje du har fået opsat her Hansen![]()
Men syntes du skal have lavet lidt ved lyskassen, da jeg syntes det er lidt af en øjebæ at man kan se vandkanten i toppen (bare min mening)
YES - der er vi enigeHan$en skrev:Der går mange år før jeg gider bruge penge på LED..
Min lampe skal brænde ret mange timer, for at retfærdiggøre prisen. T5 bliver det. Så slipper jeg også for det skide flimmer HQI og LED giver
På et tidspunkt vil T5/T8 rørene jo dø, i det at de bruger nogle Watt, i forhold til hvad LED gør, ved samme udbytte af lys. Jeg er sikker på at i løbet af i år og næste, at vi begynder at se glimrende produkter fra mange flere producenter, til langt bedre prisernielsk skrev:YES - der er vi enigeT5 er stadig vejen frem... Men mon ikke LED overhaler engang
2640 kr ja men det må være uden rør......Han$en skrev:På et tidspunkt vil T5/T8 rørene jo dø, i det at de bruger nogle Watt, i forhold til hvad LED gør, ved samme udbytte af lys. Jeg er sikker på at i løbet af i år og næste, at vi begynder at se glimrende produkter fra mange flere producenter, til langt bedre prisernielsk skrev:YES - der er vi enigeT5 er stadig vejen frem... Men mon ikke LED overhaler engang
Men indtil det økonomisk "Her og nu" og også på sigt kan svare sig, ja så gider jeg ikke bruge penge på det. Jeg ville skulle have en Pacific Sun 200W Master over mit.. Den koster lige på den onde side af 6500,- kontra den 8x39W T5 lampe jeg snarest får indkøbt som ligger i 2640,- + 200,- forsendelse.
Der er vidst en lang difference. Spejlvendt - Min nuværende Giesemann Spectra kan brænde 8 timer dagligt med HQI'en, og 12 timer dagligt med de 4x 24W i 3 år, og 3 mdr, før det har kostet det samme som den Pacific Sun lampe koster mig i indkøb
Nej, det er bare i et andet EU land. Men om jeg så skulle bruge ~700,- på rør, så er der stadig utroligt langt op til en LED lampes pris, af ordentlig kvalitetmicogmaj skrev:2640 kr ja men det må være uden rør......
Der findes desværre ikke steroider til Polypperronny.w skrev:Troede da de Plugs ville være fyldt, så hastig som du avler dem
Hehe. Og så skal jeg bruge mindst 4 for at få lys i hele akvariet og alle hjørnernemicogmaj skrev:http://akvarieudstyr.dk/Saltvand/Lamper ... 000K50watt
jeg har set denne live i dag.... skulle tilsvare 400 watt hqi