Der var absolut værd at vente på
Du har den vildeste fiske samling
Hvordan er den diy ato du nævner lavet?

Ha ha ja i sønderjyder smitter af på os andreCasper M skrev: fre 17. nov 2023 08:29 Tak er også super glad for den
Gino haha utroligt at det er en fynbo der skam byder det plejer da ellers kun være os sønderjyder der gør det![]()
![]()

Det var da godt nok træls de napper i din musling, øv!Casper M skrev: tirs 28. nov 2023 22:20 Mini Update:
Min store musling bliver passet imens jeg lige finder ud af hvad jeg skal gøre med mine neon gobys de har dsv bidt nogle store huller i muslingen
Ved ikke om de som sådan spiser af den eller om det er fordi de prøver at rense den?
Nu til det lidt mere spændende min Achilles har det forsat godt og er endelig blevet glad for tørfoder så nu har jeg en foderautomat som fodre når jeg er på arbejde![]()

Ja det er altid det værste om man kan fange dem igenCasper M skrev: ons 29. nov 2023 07:44håber jeg kan få fanget dem..Gino skrev: tirs 28. nov 2023 22:45Det var da godt nok træls de napper i din musling, øv!Casper M skrev: tirs 28. nov 2023 22:20 Mini Update:
Min store musling bliver passet imens jeg lige finder ud af hvad jeg skal gøre med mine neon gobys de har dsv bidt nogle store huller i muslingen
Ved ikke om de som sådan spiser af den eller om det er fordi de prøver at rense den?
Nu til det lidt mere spændende min Achilles har det forsat godt og er endelig blevet glad for tørfoder så nu har jeg en foderautomat som fodre når jeg er på arbejde![]()
Dejligt at hører med achillies, det er min yndlings kirug(har selv haft den) fedt den nu tager flager!
Det er bare en super flot fisk med meget personlighed.. hvis jeg slukker mit flow bliver den '''hvid''' på maven og bliver mega aggressiv ret sjovt at se![]()

Det har du selvfølgelig ret i.Casper M skrev: tirs 9. jan 2024 08:49Mange takSeniorreefer skrev: man 8. jan 2024 22:53 Hvad er der galt med blålig lys. Ser da kanont godt ud og står virkelig flot![]()
Synes bare at fisk ikke er specielt flotte i blå lys..![]()