Nu kender jeg faktisk branchen indefra så nej jeg behøver ikke tage nogen eksamen igen dem har jeg sgu rigeligt af i forvejen desuden er det jo ikke kun en fisk de sælger vel det er måske 50 så er der tjent 50.000 på fisk aleneTykki skrev: ons 22. nov 2023 18:53 Nå, så du tror de 1000kr?er ren profit!? Måske du skal tage din handelseksamen igen, for du er sgu da helt på vildspor der! Overlever de alle som forhandleren for hjem? Er der driftsomkostninger? Ved du presis hvad deres indkøbspris er, eller gætter du bare der ud a uden nogen fakta eller en skid viden om prisen, drift af forretning osv? Stik lige en tur ud på vuc og læs lidt op på tingene, før du/i dømmer de handlende for optrækkeri! De udsagn i de spørgsmål Charlie stiller i tråden her, er ind til videre totalt ubrugelige og desideret idiotiske!
Men alle er trængte og faktum er at der er faktor 3 på koraller og fisk for de danske forhandlere jeg ved godt de har omkostninger ja men den får de da så rigelig dækket men lad det ligge til en anden dag