"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Flere med saltvand

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Lene Lestat
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 80
Tilmeldt: tors 23. aug 2018 18:52
5
Postnummer: 4920 Søllested
Saltvand siden?: 2020
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Flere med saltvand

Indlæg af Lene Lestat »

Halløjsa allesammen
Jeg bor på Lolland og da der ikke rigtigt er nogen hernede med saltvand, så er det nogle gange lidt ensomt. Så jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vi blev flere på Lolland og Falster med saltvand, så vi kunne mødes og dele vores hobby.
Så jeg går lidt med planer om at få en herned ad til at hold et foredrag om netop saltvand, så hvis der sidder en med en masse viden, samt ikke mindst lyst til at fortælle om hobbyen, og dermed prøve at være med til at udbrede den, så hører jeg gerne fra dig. ^:)^
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: Flere med saltvand

Indlæg af Holst »

Har du et indtryk af om der er mange akvarister på Lolland og Falster? For det er tit akvarister der ønsker at prøve kræfter med saltvand og nok sjældent nye og grønne akvarister..
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Lene Lestat
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 80
Tilmeldt: tors 23. aug 2018 18:52
5
Postnummer: 4920 Søllested
Saltvand siden?: 2020
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Re: Flere med saltvand

Indlæg af Lene Lestat »

Jo vi er da nogle stykker.
Vi har en lokal gruppe på Facebook som hedder Akvarie og fisk Lolland og Falster med 930 medlemmer.
Og vi er 25 medlemmer i min lokale klub Lolland Falster akvarie klub.
Men det er ikke altid så nemt at få folk med på noget socialt samvær. Men måske har folk bare nok i sig selv
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3792
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Flere med saltvand

Indlæg af crazy seahorse »

Lene Lestat skrev: søn 10. sep 2023 13:47 Jo vi er da nogle stykker.
Vi har en lokal gruppe på Facebook som hedder Akvarie og fisk Lolland og Falster med 930 medlemmer.
Og vi er 25 medlemmer i min lokale klub Lolland Falster akvarie klub.
Men det er ikke altid så nemt at få folk med på noget socialt samvær. Men måske har folk bare nok i sig selv
Jeg tror det ligger i tiden. Blandt dem jeg normalt sparrer med, kom vi tiere hos hinanden før. I dag foregår en stor del over telefon. Og da den nye generation ikke altid ringer, så er det på messenger/beskeder.
Men jeg synes da det er flot at I har en klub og at der er så mange medlemmer. Det er overraskende for mig.

Omkring det med foredrag, så er jo nok Thomas Friis du skal spørge. Han holder nybegynderen foredrag.
Jeg ved ikke om Carsten også gør, men Thomas har jeg hørt nogle gange.
Jeg har et foredrag liggende, men det forudsætter en vis forudgående viden. Så det er ikke det rigtige til det du skal bruge.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Lene Lestat
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 80
Tilmeldt: tors 23. aug 2018 18:52
5
Postnummer: 4920 Søllested
Saltvand siden?: 2020
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:

Re: Flere med saltvand

Indlæg af Lene Lestat »

Er der nogen fra Lolland og Falster herinde? Så kom frit frem. Jeg er ikke så farlig endda :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"