"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Saltvandsklub

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Ravn82
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 41
Tilmeldt: ons 26. dec 2018 05:25
5
Postnummer: 2970 Hørsholm
Saltvand siden?: 2018

Saltvandsklub

Indlæg af Ravn82 »

Hey Folkens
Så er mit akvarie endelig begyndt at blive befolket af smukke fisk og ååh så snart skal jeg ud og finde mine første koraller. Har gennem alt min læsning her på forummet lært ååh så meget, men ville rigtig gerne mødes med nogle af alle jer kloge hoveder.
Ville der være nogle af jer der kunne være interreseret i at samle en gruppe som mødes og sludre i ny og næ. Drikke en kop kaffe og savle over hinanden baljer.. eksistere dette allerede eller er det ikke nok interesse... jeg bor selv lidt nord for Kbh men er villig til at rejse over alt på Sjælland.. Lad mig hører hvad i har at sige.. Mvh Andreas


konstruktøren
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 14
Tilmeldt: tors 27. jun 2019 18:01
4
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 2006

Re: Saltvandsklub

Indlæg af konstruktøren »

Jeg kunne godt være interesseret


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Carsten »

Vi har en gruppe for kbh og Nordsjælland. Problemet er blot at den er stendød.
Ingen har haft lyst til at tage den tråd op som var for 10-15 år siden.
Istedet vil jeg anbefale dig at bare skrive til et par stykker i din nærhed. Og høre om du må kigge fordi blot til et kig og lidt erfarings udveksling


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Saltvandsklub

Indlæg af charlie saltvand »

Der er ind i mellem frag/kaffe/hygge/erfaringsudvekslings møder i stor Københavns området. Jeg har da været med til 4 - 5 stykker gennem tiden og har selv afholdt det et par gange. Jeg kan kun anbefale det. Det er hyggeligt OG lærerigt.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Ravn82
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 41
Tilmeldt: ons 26. dec 2018 05:25
5
Postnummer: 2970 Hørsholm
Saltvand siden?: 2018

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Ravn82 »

Ok, jamen så skyder jeg det da bare igang. Vil gerne invitere alle interesserede til Hørsholm Søndag d. 14 september til kaffe, weinerbrød og saltvandssnak. Datoen kan nemt ændres, men må jo starte et eller andet sted..
Har ingen coraller men masser af teknik og en balje på 1000 liter.. forhåbentlig vil der være koraller til den tid ;)
og til Carsten, alle de fisk du solgte mig trives fantastisk, og Gyre pumpen sparker bare røv ;)

Skriv til mig på arg1982@hotmail.com hvis i har interesse så sender jeg adresse og kørselsvejledninger..


Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Gulkan »

Ravn82 skrev:Ok, jamen så skyder jeg det da bare igang. Vil gerne invitere alle interesserede til Hørsholm Søndag d. 14 september til kaffe, weinerbrød og saltvandssnak. Datoen kan nemt ændres, men må jo starte et eller andet sted..
Har ingen coraller men masser af teknik og en balje på 1000 liter.. forhåbentlig vil der være koraller til den tid ;)
og til Carsten, alle de fisk du solgte mig trives fantastisk, og Gyre pumpen sparker bare røv ;)

Skriv til mig på arg1982@hotmail.com hvis i har interesse så sender jeg adresse og kørselsvejledninger..
Den 14/9 er da en lørdag? :-)


1000 l fra den 6/1-2019
Brugeravatar
Ravn82
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 41
Tilmeldt: ons 26. dec 2018 05:25
5
Postnummer: 2970 Hørsholm
Saltvand siden?: 2018

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Ravn82 »

Oh Crap, det er da også rigtig, jamen så siger vi d. 15/9 ... tak for den dummeflad


Brugeravatar
Ravn82
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 41
Tilmeldt: ons 26. dec 2018 05:25
5
Postnummer: 2970 Hørsholm
Saltvand siden?: 2018

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Ravn82 »

Har 2 der interreseret indtil videre, så kunne godt bruge lidt flere entusiaster der kunne komme et smut ud på besøg, i skal endelig ikke være generte..


Hr.mortensen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 84
Tilmeldt: man 14. jan 2019 20:31
5
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2019
Geografisk sted: Slagelse

Re: Saltvandsklub

Indlæg af Hr.mortensen »

Smid evt et opslag her
https://m.facebook.com/groups/1352068858268091/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er kun sjælland der er repræsenteret i denne gruppe, med netop henblik på at skabe sammenkomster


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"