"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Sikke en velkomst

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Fif
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 571
Tilmeldt: lør 1. dec 2007 17:41
16
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Malmø

Sikke en velkomst

Indlæg af Fif »

Nu har jeg været væk fra dette forum i ca. 10 år Og har ikke haft saltvand siden. Nu er jeg startet op igen efter alle de år, og har prøvet at holde prisen nede så jeg kunne følge med. Har valgt at købe brugt selv om jeg kan få alt til indkøbspris.

Jeg har stødt på en uheldig person som ikke har været ærlig i en handel, men derefter vil jeg sige at jeg har mødt flere personer som har været ekstremt hjælpsomme og tilbyder mig enda helt gratis reservedele til pumper mm. Jeg har mødt folk som tilbyder deres hjælp på en måde jeg ikke har mødt før i akvarie verden. Jeg har holdt på i 30 år nu med færskvand mm. Men saltvands folket er bare utrolig hjælpsomme i forhold til ferskvands folket hehe. Det sætter jeg pris på og fedt at dette forum stadig er som jeg husker det for 10 år siden når man tænker på at sociale media har lukket mange lignende forums ned.

Keep Going :) :)


Mvh fif


Billede

Mit gamle akv. som nu ejes af Helena
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=21071
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af charlie saltvand »

Word!

Vi har flere gange “diskuteret” især FB herinde.

Der er desværre en del FB sider, hvor der er nogle der er hurtige til at give dårlige råd, som så gør at nye saltvands brugere får en nederen oplevelse.

Men fedt at du skriver “vi” er hjælpsomme, det er også min oplevelse! Vi er ikke så mange i dk, så vi må hjælpe hinanden :GO


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
bima
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons 16. feb 2011 19:30
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af bima »

Så har du ikke hilst på fiskehandleren fra djævleøen endnu.
kan kan jeg høre :fishing:


Mvh Henning Schneider

518 liters hjørneakvarie viewtopic.php?f=94&t=45569
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2712
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 00:25
12
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af Allan M »

Ja velkommen. Tænker at den behandling I har fået, er noget det trigger os alle helt vildt. De fleste af os forsøger at være seriøse og troværdige, men så er der de små lorte der fucker det op en gang imellem. Jeg tænker at sælger nok er på vej ud af hobbyen, for her på SF har han da ikke en lys fremtid - med mindre han rydde rop i det, eller går under nyt navn (og selv da har de en tendens at røbe sig selv om og om igen).


Life is a beach and then you dive.
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af charlie saltvand »

:y
bima skrev:Så har du ikke hilst på fiskehandleren fra djævleøen endnu.
kan kan jeg høre :fishing:

:T

Han er hård “i munden/ på tasterne”, men blød som nyrøget hellefisk i virkeligheden. Der banker et stort hjerte i hans lille drengede krop :W


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
11
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af MoG »

Det er en super kedelig oplevelse du har haft... hvilket er ret fesent når du lige er vendt tilbage efter 10 år og regnede med at gøre en god handel. :wc:

Det er heldigvis forholdsvis sjældent, at man render ind i en sælger på forum, der har en moral og samvittighed som ikke er noget at råbe hurra for! Men de findes desværre. :wink:

Personligt mindes jeg kun at have haft én dårlig handel herinde nogensinde. Efter et par måneder og en god portion tålmodighed fra min side, så lykkedes det da at få mine penge for den pumpe jeg aldrig fik.. efter lidt pres i en lignende tråd om at blive offentliggjort på forum (utroligt at man skal derud)
Men udover det, så har jeg lavet rigtig rigtig mange handler (den dyreste var 7.500kr, som blev overført uden at have set varen).

Der er masser af gode, dygtige og hjælpsomme folk her på forum.. :GO


Morten
Twinks
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 501
Tilmeldt: søn 23. okt 2016 09:09
7
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 6100

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af Twinks »

charlie saltvand skrev::y
bima skrev:Så har du ikke hilst på fiskehandleren fra djævleøen endnu.
kan kan jeg høre :fishing:

:T

Han er hård “i munden/ på tasterne”, men blød som nyrøget hellefisk i virkeligheden. Der banker et stort hjerte i hans lille drengede krop :W

Enig, selv den travle fiskehandler minder om lammet fra fra de gamle toiletpapir reklamer når man er foran hans hoveddør :GO


Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af peder »

bima skrev:Så har du ikke hilst på fiskehandleren fra djævleøen endnu.
kan kan jeg høre :fishing:
:K :K :K :jump


Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Fif
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 571
Tilmeldt: lør 1. dec 2007 17:41
16
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Malmø

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af Fif »

Jeg er ikke helt sikker på jeg ved hvad i mener "fiskehandlere" men lyder til jeg gerne vil høre hvad der menes hehe


Mvh fif


Billede

Mit gamle akv. som nu ejes af Helena
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=21071
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af Tykki »

Det er bare en flok umulige skribenter, og hængerøve Hr Fif. Hvis du kommer forbi Kbh v engang så kom til kaffe hos svinet selv. Så kan vi snakke salt og bagtale hele forum i et væk. Tak for komplimenter D Herre, det luner. Kh Dan, den rigtige fiskehandler


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af PederP »

He he! Så er han der igen.
Ja han kan bruge køwenhavnermund. Men som før nævnt gemmer der sig en god mand bag alle de eder og forbandelser :D


Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af crazy seahorse »

Tykki skrev:Det er bare en flok umulige skribenter, og hængerøve Hr Fif. Hvis du kommer forbi Kbh v engang så kom til kaffe hos svinet selv. Så kan vi snakke salt og bagtale hele forum i et væk. Tak for komplimenter D Herre, det luner. Kh Dan, den rigtige fiskehandler
Komplimenterne er skam velfortjente. Nu skal vi bare have dig ud fra storbyens os og ud på landet, ud på de store vidder, ud hvor der er plads og frisk luft.
Håber at din sukkermad trives og er ved godt huld. Der er stadig kaffe på kanden, hvis du en dag skulle forvilde dig herud.

Kh. din allerbedsteste ven, Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Sikke en velkomst

Indlæg af Tykki »

Totalt pirateri af Hr Fifs tråd, fedt NOK! Erik, min svømmende sukkermad er ikke en sukkermad mere. Den er smukkere end min kone den dag jeg samlede hende op på bryggeriet! Det betyder at der forsøgsvis kan sættes lidt sps frags i baljen. Det betyder at du står for skud, som igen betyder kaffe osv. Du bliver snart belastet af mit selskab gamle jas.... og Hr Fif, skriv en pb, så smider jeg et tlf nr op til dig. Du ville have godt af tvangsselskab med andre nørder. One Love.....


Besvar

Tilbage til "Forum generelt"