Mvh thue
Havde den for mange år siden da jeg kørte med rent kejser akvarie, og helt klart en af mine yndlings, flottere fisk findes ikke og meget stille og roligt sind i forhold til sine større arts fæller. Tror ikke du får de helt store problemer med koraller andet end måske acans og polypper. Så håber din er en vinder for den lyser flot op i akvariet.Tykki skrev:Tak Thue. Diacantus`en har længe været på listen over fisk jeg har villet prøve. Denne er nr to og æder ALT! Desuden røre den intet endnu. Når den gør, bliver pågældende koral bare fjernet og ikke tilføjet igen. Det er en fantastisk smuk fisk, og det er ærgerligt at der ikke er flere her hjemme som holder denne utroligt smukke og forholdsvis rolige fisk. Sæt igang!
Tykki skrev:Se charlie fra Sydhavnens tråd..... endeløse fotos af min balje. Er bare misundelig over den glade nøds altid glade tilgang til baljen tænker jeg.
Du må nok vente et par dage. Han er jo i Thailand.charlie saltvand skrev:Gentager lige mig selv.
UPDATE SØMAND!!!
Det er lige præcis det jeg mener!!!! Jeg vil se ham i bade benklæder m svømmefødder, rap and om maven og dykkerbrille i panden NUStig Jest skrev:Du må nok vente et par dage. Han er jo i Thailand.charlie saltvand skrev:Gentager lige mig selv.
UPDATE SØMAND!!!
Mvh. Stig
Hvad??? Ud med den lorte fisk!Tykki skrev:Hr diacantus er nu gået igang med polypper i kæk stil. Det er en fed fisk og det må den gerne. Vil prøve at tage et par billeder om et par dage når den første koloni er gnavet ned
Så læste jeg lige resten af tråden efterfølgende. Fuck nej! Giv besked hvis man kan hjælpe med nogetAllan M skrev:Hvad??? Ud med den lorte fisk!Tykki skrev:Hr diacantus er nu gået igang med polypper i kæk stil. Det er en fed fisk og det må den gerne. Vil prøve at tage et par billeder om et par dage når den første koloni er gnavet ned
Min rører nu heller ikke ved noget - endnu.Carsten skrev:Siger du derved at C. bispinosus ikke er reefsafe??
Jeg har haft den mange gange gennem mange år og har aldrig oplevet at den er gået på nogen form for koraller.