Kunne være sjovt at se hvem der har planer om at komme til genåbningen af Fiskehulen på lørdag?
Jeg kommer i hvert fald

Tak for snakkenPederP skrev:Måske. Fandt et par acro med muligt potentiale. Man skal såden gætte sig til farverne på dem, så nu må jeg se hvad de bliver til. Minder meget om de koraller han fik i den spændene Australien sending han fik for et par år siden.
De skal lige have noget t5 hygge i fragtanken..
KasperT var der med kamera, så beholdt mit i tasken.
Her er dog en ny fisk i baljen. Motiveret af Hr Hansen og StarF. Fik også lidt Cromis og nye damer til min Anthias han.
Flot stor butik Henrik. Dejlig mørk og hyggelig som en saltvands-bodega skal være, og lækkert med så mange seriøse hyldevarer.
En af dem røg i mit akvarieAllan M skrev:Hører der er dybvands Acro. Hvis nogen køber og vil sælge/byttte frag senere, hold dig ikke tilbage!
Det glæder mig at kunne inspirerePederP skrev:Måske. Fandt et par acro med muligt potentiale. Man skal såden gætte sig til farverne på dem, så nu må jeg se hvad de bliver til. Minder meget om de koraller han fik i den spændene Australien sending han fik for et par år siden.
De skal lige have noget t5 hygge i fragtanken..
KasperT var der med kamera, så beholdt mit i tasken.
Her er dog en ny fisk i baljen. Motiveret af Hr Hansen og StarF. Fik også lidt Cromis og nye damer til min Anthias han.
Flot stor butik Henrik. Dejlig mørk og hyggelig som en saltvands-bodega skal være, og lækkert med så mange seriøse hyldevarer.
De åbner først igen tirsdaghanxa skrev:Nogen der har set åbningstider? håber de har åben i morgen, så må jeg hellere på tur.