Transport mulighed mellem Frederikshavn og Slagelse!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Walther86
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 4281 Gørlev
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Gørlev

Transport mulighed mellem Frederikshavn og Slagelse!

Indlæg af Walther86 »

Halløjsa Alle på Forum!

Nu kommer der en stor mulighed, for alle jer, som SAVLER efter koraller på den anden side af broen, uanset om du bor i Jylland, på Fyn eller Sjælland!

ja, i læste rigtigt!!! Der er køre mulighed for koraller mellem Slagelse og Frederikshavn - og modsat! :y

Jeg er i den "heldige" situation at jeg bor nær Slagelse, og skal på kursus i Frederikshavn.

I den forbindelse, vil jeg da gerne gøre alle saltvands mennesker en tjeneste, og (på købers/sælgers eget ansvar), transportere disse lækre ting, for et mindre beløb for ekstra tid og afstand... (vi snakker vel max 50 kr.)

Der er dog lige et par regler:

Jeg vil ikke stå og skulle betale, og folk har glemt at overføre penge osv osv, så AL Afregning ER sket på forhånd, så jeg bare skal komme og samle op, og videre.

Opsamling, skal ske meget nær motorvejsafkørslen, er du i tvivl, så spørg... jeg vil meget gerne undgå 30 min transport hver vej... :y
kunne forestille mig f.eks. Frederikshavn, Aalborg, Randers, (Aarhus, hvis nær afkørsel), Skanderborg, Horsens, Vejle, Fredericia, Middelfart, Odense, Korsør, Slagelse.

Som sagt sker AL transport på køber/sælgers ansvar, jeg vil ikke stå og redegøre for knækkede, døde eller syge koraller, jeg er kun transportør!

Jeg kører fra Frederikshavn kl 12, ca. Fredag, så Aalborg ca. kl 13, og Slagelse ca. kl 16, alt efter trafik osv. osv...

På Søndag kører jeg fra Slagelse ca. kl 19, så er i Frederikshavn ca. kl 23, der gælder samme regler den vej!

Jeg kan IKKE opbevare korallerne hverken det ene, eller andet sted, så opsamling og aflevering sker samme dag!

Så kort og godt....

Find en koral, hos en privat, eller forhandler, kontakt personen der har den, aftal at jeg, Mikkel Jensen, kommer og henter den Fredag.

Skriv her, eller PB til mig, i hvilken by/afkørsel den skal hente, og hvilken afkørsel den skal afleveres ved. så skal jeg nok lige skrive tilbage, om den er godkendt (kørselsafstand osv.)
husk at skrive, navn, adresse, og nr. på ham/hende jeg skal hente korallerne hos.

Så vil korallerne blive transporteret i min fine nye Polo, frem til dig! :K

Håber i vil tage godt i mod dette tilbud, vil selv sige det er en rigtig god mulighed for at få spredt nogle af de lækre koraller som findes i det danske land! :W

Er åben over for forbedrings forslag, skriv endelig! :beer:

Håber på god opbakning! :y

Mvh.

Mikkel :GO
Mvh. Mikkel Jensen
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"