Hejsa Jesper. Tak for de pænt ord, de luner fra en af din kaliber! Din balje er så smuk, mit mål er at bare min blir halv så flot, så er jeg glad

Det med en dværg
kejser i en balje med
sps og
lps er jo altid et sats.... Vil holde nøje øje med den her. Carsten fortalte mig at det var en Fisher's, men det kan vi begge se nu ikke er tilfældet. Det er en "Rusty" som tidligere skrevet, og dén har større tendens til at nippe i
koraller,
muslinger osv. Så Carsten tager den tilbage, hvis den blir for hård v mine ting.
Jeg går og venter på en løjtnant
kirurg...... Og så tænker jeg en japaner eller en
Gul kirurg som den sidste i en tre-bande.
Den pink
koral er en digitata frag fra den kære Erik ( Crazy seahorse), én ud af en god håndfuld jeg hentede for små 14 dage siden.
Når baljen er modnet lidt mere, vil jeg gerne købe lidt Frags af dig
Jonas.... Det er HELT i orden, så længe indlægget har relevans for tråden, og dét har det jo
Ja, det er sgu en chance med dværg kejsere i baljen. Men smukke er de jo.
Din balje er også en stor inspiration for mit arbejde med min balje og tak for "roserne" dejligt.
Har i to erfarne gutter en ide om hvad jeg skal gøre ift min næring? Skal jeg satse på at få banket begge i NUL, med risiko for
Cyano osv. Eller skal jeg satse på " det sikre" og køre med lidt næring i baljen?
Hvis jeg skal ha begge i rent nul, så skal jeg fortsætte med min reaktor tænker jeg...... Men så kan det være jeg får problemer med at holde makro
alger som jo er en stor del af Triton tilgangen som jeg køre med......... Hmmmmmm
Hov, der kom svaret vidst mens jeg skrev..... Væk m reaktor og en smule næring, så må reaktoren på i perioder hvis po4 blir for høj =over 0,04.....
Mange hilsner.
Charlie