Skal derned snart og har jo god plads i mit kar - da alt jo lige er stået af

Så er der mulighed for at shoppe nyt.
Jep - der gik noget galt da jeg startede min kalkreaktor - værdierne i karret havde åbenbart været skæve fra før og dermed giver det min en anledning til at købe nye korallerBingocaller skrev:What ? Stået af?
Nu er der ingen som siger at metoden ligefrem er opkaldt efter byen. Det kan lige så godt være en mand. Ligesom Balling metoden er opkaldt efter Hans Ballingnbd skrev:Ja det undrer også mig. Byen har jo lagt navn til den måske mest udbredte måde at holde saltvand på - Berlinmetoden
"Peter Wilkens of the Berlin Marine Association developed the Berlin Method in 1970"Carsten skrev:Nu er der ingen som siger at metoden ligefrem er opkaldt efter byen. Det kan lige så godt være en mand. Ligesom Balling metoden er opkaldt efter Hans Ballingnbd skrev:Ja det undrer også mig. Byen har jo lagt navn til den måske mest udbredte måde at holde saltvand på - Berlinmetoden
Jep - det nævnes i Deelbek & Sprungs bog (Vol 3) side 367PoulD skrev:"Peter Wilkens of the Berlin Marine Association developed the Berlin Method in 1970"