Jeg syntes faktisk også at forum har ændret sig, til noget dårligere i denne periode, denne følelse er jo meget subjektiv, og kan jo sagtens handle mere om mig end om forum, så nu vil jeg hører hvad DU bruger forum til? Og om du syntes det har ændret sig over tid.
Når jeg syntes det er blevet dårligere er det fordi jeg oplever at tråde, indlæg og kommentarer bliver mere og mere "personliggjort", eller at der går usaglig "religionskrig" og bedrevidende
" jeg har den STØRSTE, så jeg ved bedst!"
holdning i indlæggene, og hvor der ikke bliver forholdt sig sagligt til det indlægget faktisk handler om på en positiv og konstruktiv måde.
Det syntes jeg sgu er nederen, da jeg samtidigt ved at mange af jer herinde er hamrende dygtige.

Kan som skrevet længere oppe godt være det bare er mig der ændre syn på dette og er en følsom fætter men hvad syntes du?
Håber du vil bidrage og svare.
I dag bruger jeg primært selv forum til at kigge i køb og salg trådene, dette ikke fordi jeg ikke kan blive dygtigere for det kan jeg SAGTENS, men jeg må indrømme at jeg er begyndt at bruge udenlandske sider til at stille mine dumme spørgsmål

Smid en kommentar hvor du skriver hvad du, hånden på hjertet mest bruger forum til

Og MEGET gerne ideer til forbedringer, hvis du syntes der mangler noget.
På forhånd tak
Charlie