Hej folkens
Har tænkt på at starte saltvands op, har læst en del om hvordan osv, men overløbet har forvirret mig lidt.. at bore hulle, tilslutning til pumpe osv, og så vil jeg spørge om det larmer som mange siger? Er der nogen der kan hjælpe en ''uerfaren'' ? Billeder vil være en stor hjælp...
når du skal have et setup uden sump men med et indvendigt overløb, finder du simpelthen ud af hvor meget din retur, skummer og hva du ellers vil have i dit overløb fylder og sætter to stk glas sammen med en overløbskam på toppen ....! i det ene glasstykke skal du huske at have et hul til din reutrpumpe så du kan lede vandet ud i akvariet igen
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
har de haft to huller ud i baljen eller to huller ned til en sump
jeg ville lave det i et hjørne da det så fylder mindst...! men der er dog også nogle der har lavet det i den ene side også haft nogle sten eller en bobblefælde
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Den side hjalp en hel del, har fået et godt indblik i de to billeder hvor der er nogle pile og hvad tingene er (dine billeder).. men den der scwd..hvad er det? og boblefælden hvordan virker den? Har hørt at pumpen skal tilsluttes med skummeren via slanger?