Her er det første fra mig, min mandarinfisk som spillede op for mig i forruden

De er sgu smukkepederrevnørd skrev:Klovnen skal da oz være med...
Haha nej den rørte ikke noget, og spiste mad direkte fra hånden, men sad desværre i overløbskammen en morgenLord Mike skrev:Flot billed aamann, tog du livet af den efter den bid i loboen
Denne fisk kan efter min mening og erfaring også være ekstrem svær, nogle eksemplare stresses ved det mindste og andre er ekstrem hårdføre.aamann skrev:Haha nej den rørte ikke noget, og spiste mad direkte fra hånden, men sad desværre i overløbskammen en morgenLord Mike skrev:Flot billed aamann, tog du livet af den efter den bid i loboen
Uha percula er så fede. Jeg har altid gerne ville have disse rigtige klovnfisk.pederrevnørd skrev:Klovnen skal da oz være med...
Rigtig sjov fisk har selv en den elsker at spille op og kommer og spiser af fingerneLord Mike skrev:Et mere af en fisk som jeg har i pleje.
Har vel haft den i ca 7 måneder.Carsten skrev:Mikki: Hvor længe har du haft den leopard aftrækker??
Der står i al fald 10 -0 til Steen på julefisk så. Den er sgu godt nok noget mere troværdig end min. Godt arbejde Steenhellfish skrev:Haha vi burde have nogle flere Photoshop battles herindegod jul !
Den blev solgt til den forkerte og døde kort tid efter salgettoni skrev:Mamm mamm. ... elsker din gold flake kejser! Skulle ønske den var reef safe, for så var den også i vores akvarium!
Kedeligt at den gik tilLord Mike skrev:Den blev solgt til den forkerte og døde kort tid efter salgettoni skrev:Mamm mamm. ... elsker din gold flake kejser! Skulle ønske den var reef safe, for så var den også i vores akvarium!Men en helt igennem fantastisk fisk som varmt kan anbefales til rent fiske-akvarie.