Hej Flemming,
Jeg synes at det lyder som et super spændende projekt!
Efter at have læst din hjemmeside, så er det da tydeligt at det er noget som du brænder for
Hvad angår naturen og miljø så tror jeg at vi alle gør meget mere skade end gavn, med det enorme el forbrug vi har.
Uanset hvordan vi vender og drejer det skader vi indirekte de koralrev som vi alle elsker, lige meget hvor fra vi køber vores koraler.
Det lyder spændende at du søger et så bredt udvalg af koraler.
Jeg er selv ofte på udkig efter "opdrættet" koraler og køber sjældent koraler som er vildt fanget.
Ikke pg.a. prisen men fordi de ofte trives bedre.
Jeg tænker på om en forretning som din kan "løbe rundt" ved at have "almindelige" koraler stående og tage pladsen, i forhold til hvad du kan få pr "fragment"
Jeg har været meget rundt i landet for at finde specielle koraler og jeg synes at priserne (selv på de mere sjældne) er forholdsvis lave.
Jeg kan forestille mig at med vores el priser (og priser på alt andet i DK) er så høje, at det næsten kun kan løbe rundt ved at sælge "high end" koraler, hvis du skal tænke på hvad det koster at drive dine baljer.
Det er blot en tanke. Det er måske svært at starte op med, men hvad har du selv forestillet dig omkring det emne?
Jeg vil ønske dig alt held og lykke med projektet - Jeg håber det kommer til at få god lokal støtte
Mvh Peter