Farvel og goddag :)

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Farvel og goddag :)

Indlæg af wondersurfer »

Nicki Henriksen skrev:Hvis subsilver forsvinder håber jeg det bliver til fordel for noget andet end prosilver, det design er jeg bare ikke god til.

+1
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Hougaard skrev:Begrundelserne er tekniske:

* subsilver2 er en "efterladenskab" fra phpbb2, pre-css baserede sider
* I version 3.1 af phpbb vil en hel række af funktionaliteter ikke virke med subsilver2
* Lige nu er der stadig tvivl om subsilver vil være en del af 3.1
* Designet "nedenunder" er lavet med html tabeller som er meget mere besværlig at style til f.eks. mobiler og browsere med alternativ opløsning
* Allerede nu er der mange MODs (extentions i 3.1) der aldrig kommer til at virke med subsilver2.
* Virker ikke med ajax - dvs. alle interaktive funktioner (som der bliver mange flere af i 3.1) ikke vil virke.

Det betyder alt sammen, at hver gang jeg skal gøre noget, skal skal lave to uafhængige implementationer af funktioner - Og det har jeg ikke lyst, eller tid til .. (Så i min bog fungere det faktisk rigtigt skidt)...

Desuden syntes jeg at designet (som er fra 2001) er utroligt bedaget og trænger til pension. Jeg er udmærket klar over at der er folk der er tæt knyttede til det, men jeg håber at I vil være åbne for det nye layout og give det en chance :beer:
Ja det var da en teknisk smøre som jeg ihvertfald ikke forstår en klap af.... Hvis man da lige ser bort fra de sidste 2 afsnit.

Ud fra hvad du skriver så forstår jeg at beslutningen er truffet, så af samme årsag bliver det spændene at se hvordan det kommer til at se ud og ikke mindst virke :y
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Lord Mike skrev:Ud fra hvad du skriver så forstår jeg at beslutningen er truffet, så af samme årsag bliver det spændene at se hvordan det kommer til at se ud og ikke mindst virke :y
Beslutningen har været truffet siden jeg overtog forummet ...

Selvfølgelig håber jeg da det kommer til at virke godt :)
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

Bare det nye ikke bliver for tamt og kedeligt og der stadigvæk er smilies... :y :hehe:

F.eks er http://akvariesiden.akvariefisk.dk/ ikke så god/nem at finde nye indlæg i sin egne tråde mv. som på denne side...

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"