..
- Bergenser
- Kejser fisk
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2009
Re: Et stk. Forslag
Tjoo, men så begynder man jo at pille ved hele strukturen for forummet...
For hvorfor så ikke et underforum til Zoanthus, alger, pumper osv. osv ?
Jeg siger ikke at det ikke er en god ide, men det ændre måske i virkelighed hele tankegangen omkring opbygning af siden og det er et lidt større projekt i min optik.
Jeg er sådan set ligeglad, for jeg bruger ikke de funktioner, læser kun de nyeste indlæg og bruger selvfølgelig søgefunktionen.
Mvh Bergenser
For hvorfor så ikke et underforum til Zoanthus, alger, pumper osv. osv ?
Jeg siger ikke at det ikke er en god ide, men det ændre måske i virkelighed hele tankegangen omkring opbygning af siden og det er et lidt større projekt i min optik.
Jeg er sådan set ligeglad, for jeg bruger ikke de funktioner, læser kun de nyeste indlæg og bruger selvfølgelig søgefunktionen.
Mvh Bergenser
-
- Foxface
- Reactions: 0
- 13
- Postnummer: 6823 Ansager
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 6823 ansager
Jaja men hvis du går ind på diy er 80 % af indlæggende om led lidt træls og bladre igennem for os der ikke vil læse om det
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Vi kunne jo starte med at opdatere dig!Drelige skrev:Var lige inde og lurer på DIY forummet og tænker om det ikke er ved at være tid i nutidens Danmark at Brian (admin) får lavet et under forum der bare hedder LED???![]()
Eller hvad synes i andre??? Han kunne evt bytte den ud med aktionsforummet?.![]()
Ski'de go weekend![]()
![]()
Admin hedder ikke længere Brian, og har ikke gjort det i et par år. Admin hedder Erik Hougaard
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Mon ikke der så også står noget om LED i overskriften? Er det ikke bare at springe hen over det let og elegant.Drelige skrev:Jaja men hvis du går ind på diy er 80 % af indlæggende om led lidt træls og bladre igennem for os der ikke vil læse om det