Købt vare, ikke modtaget.

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
jallem
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions: 0
14
Postnummer: 2200 København N
Saltvand siden?: 2010

Købt vare, ikke modtaget.

Indlæg af jallem »

Hej alle. Det kunne være rart at få jeres besyv på hvad jeg skal gøre i denne situation. Har for halvanden måned siden købt en Boyu wave maker for 114 dollars fra Fish street store. I en mail jeg fik står der det tager mellem 16-24 arbejdsdage at sende den, men jeg har stadig ikke modtaget den. Jeg har skrevet til dem om hvorfor den ikke er kommet endnu, og får en mail hvori der står : We have got a return for your item by DPD , the item which is we delivery for you in our UK warehouse, it seen the item is return for us that for you did not got the item and no present in home for collection. If you require it again, we can send it for you, but require pay for EUR18 shipping cost.

Skal det forstås sådan at jeg ikke var hjemme da DPD ankom med pakken, og den er blevet sendt tilbage til England, hvor jeg så kan bestille den igen for 18 euro yderligere? Det er lidt svært at tyde hans gebrokkent engelsk, men sådan læser jeg det. Troede samtidig at hvis man ikke er hjemme da de afleverer pakken ryger den vel på posthuset næste dag og ikke sendt tilbage til England.

Hvad skal jeg gøre i denne situation? Må de kræve de ekstra 18 euro for at sende den igen? Jeg kan jo umuligt vide hvornår den pakkebil kommer. Jeg er jo ikke hjemme hele tiden.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Købt vare, ikke modtaget.

Indlæg af wondersurfer »

det lyder underligt, sig de kan rende og hoppe og så få banken til at hive dine penge hjem igen

og køb den så et andet sted
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

Hmm.. Det lyder mærkeligt!

Jeg har bestilt derfra en 3 gange med gode erfaringer.

Prøv at skriv din version af historien, de plejer at være ret medgørlige.
chris paarup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
15
Postnummer: 5560 Aarup
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af chris paarup »

tja det lyder som om du ikke har været hjemme, da jeg købte noget igennem fishstreet husker jeg man kunne vælge flere former for levering... jeg valgte iøvrigt at få leveret til min arbejdsplads, for at være sikker på der i det mindste var nogen der tog imod det..... men det lyder som om du må punge ud igen for at få den sendt...
jallem
Dværg kejser
Dværg kejser
14
Postnummer: 2200 København N
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af jallem »

Vil ihvertfald prøve at skrive til dem igen for at høre om de kan sende den uden at jeg skal punge ud igen. Smart med at få den leveret på arbejdspladsen. Den havde jeg ikke lige tænkt på. 18 euro er jo ikke så mange penge igen, det er mere al den tid jeg har gået og ventet der er irriterende. Tak for hurtige svar :D
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"