En blenny eller lignende lille kutling?
Kan nogen huske og give sig til kende. VIl gerne vide hvad det var for en fisk og om den er til at holde.
Tak

joekill skrev:Eller måske dette indlæg: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=51565
Det kommer da vist også an på størrelsen på dit akvarie?Jonasborg skrev:Kan man sætte en brun kirurgfisk, en gul kirurgfisk samt en paletkirurgfisk ned sammen hvis det er på samme tid og de er nogenlunde samme størrelse ?
Som du har fået at vide vil det ikke gå, der vil blive alt for meget ballade og paletten vil med meget stor sandsynlighed få pletter af stress. pletter som den ikke vil kunne komme af med, som som man risikerer at kunne smitte de andre med.Jonasborg skrev:Kan man sætte en brun kirurgfisk, en gul kirurgfisk samt en paletkirurgfisk ned sammen hvis det er på samme tid og de er nogenlunde samme størrelse ?
Afhænger jo osse af både totalt antal fisk og antal kirurger i samme akv. og hvor mange liter de har samt størrelsen på den enkelte kirurg og om der render børn og banker på glasset eller ej...Mikaeldk skrev:Da jeg havde saltvand første gang, havde jeg er brun kirurg samt en paletkirurg gående. Jeg kan læse at mange oplever at paletten stresser men jeg havde slet ikke de problemer med den.
Jeg har to gange bestilt varer derfra - intet overlevede mere end et par ugerJonasborg skrev:Hvad er folks erfaring med varerne? Fisk, anemoner, koraller ?
Fyensgade skrev:Du er satme hurtigt