Fedt med alle de nye billeder.. Og hvis det er blevet bedre live er det jo det vigtigste

Bliver spændende a se de lamper live
Som jeg lige kunne forstå smider Carsten dem op over øen?
Goddag
Mvh Nicki
Hej igen Peder,pederrevnørd skrev:Hejsa Marco,
Jeg bruger idag 2 styk Thomas yasunaga lp40, som her om 2 ugers tid ombyttes til sammeproducent, men til model Yasunaga LP60 HN, som er væsentligt kraftigere.
Hver pumpe skulle give ca 6000 liter luft i timen, og ved trykket i bunden af skummeren ca 4000 l i timen - så det bliver spændende:-)
Så reelt luft igennem pr time ca 8000 l, hvor Royal Bubble kings topmodel "kun" leverer mellem 5-6000 l i timen, såvidt jeg husker.
Så er allerede glad, men glæder mig da til at se om jeg kan holde lidt flere fisk snart:-)
Formålet med dette her er jo at holdre ultrarent vand, og stadig med en bred besætning.
Mvh
Peder
pederrevnørd skrev:Ja, de giver 6000 l i timen pr styk, men ved bunden af min skummer "kun" ca 4000 stykket, så effektiv kapacitet/lufttryk vil være 8000 l i timen.
Ligemeget hvad, så er dette en kraftig skummer idag, og om 2 uger vil jeg vel nærmest kalde den OND.
Men det er jo oz en Mean Midget III
Mvh
Peder
JA - det er ihvertfald ikke uden skelen til ham selv, og ej heller uden humor når han gør sådan - Genialt navn, synes jegCarsten skrev:pederrevnørd skrev:Ja, de giver 6000 l i timen pr styk, men ved bunden af min skummer "kun" ca 4000 stykket, så effektiv kapacitet/lufttryk vil være 8000 l i timen.
Ligemeget hvad, så er dette en kraftig skummer idag, og om 2 uger vil jeg vel nærmest kalde den OND.
Men det er jo oz en Mean Midget III
Mvh
Peder
har han opkaldt den efter sig selv??![]()
Tror peder planlægger at holde en søkoThue skrev:Shit en skummerelsker når folk virkelig overdriver
haha til sammenligning så står der i Odense zoo på deres store svømmebassin til sæler hvor de har 6 fuldvoksne sæler i.en skummer på samme str
og det er vel ca 100000l ;-)Men mega fed skummer
Så helt klart tillykke med den, har sammen teori og holdning ang luft sten som dig så glæder mig til og følge denog håber en dag jeg får fornøjelsen af og se den irl
Mvh thue