står for at skulle købe en akvarie computer og har besluttet mig for at det skal være en GHL da jeg synes at de har flest muligheder.
Mit behov er temperaturmåling samt styring af mine drivere til LED lampen og måske i fremtiden styring af en enkelt blæser + pH.
Kan det betale sig at købe en 3'er i forhold til en 2'er. Prisen for en Profilux 2 plus er ca 250 EUR og prisen for en profilux 3 er ca 450 EUR. Kan det betale sig at give 200 EUR mere for at få en 3'er når mit behov ikke er større?
På forhånd tak
GHL profilux 2 plus i forhold til GHL profilux 3
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: GHL profilux 2 plus i forhold til GHL profilux 3
En Profilux 2 er fin til de formål du nævner.
Hvis du i fremtiden bliver ked af din 2'er, så kan du altid få den opgraderet til en 3'er uden de store ekstraomkostninger ift. hvis du havde købt en 3'er fra starten.
Hvis du i fremtiden bliver ked af din 2'er, så kan du altid få den opgraderet til en 3'er uden de store ekstraomkostninger ift. hvis du havde købt en 3'er fra starten.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Ballerup
Re: GHL profilux 2 plus i forhold til GHL profilux 3
Jeg har opgraderet min II til en 3'er og det er kun fordi jeg ville have Vortech kontrol, ellers var jeg blevet på II plus som kan det meste.
Det skal lige nævnes at opgradering fra II plus til 3 kræver at den bliver sendt til Tyskland, da de har haft problemer med fumlefingrede gds folk.
Det skal lige nævnes at opgradering fra II plus til 3 kræver at den bliver sendt til Tyskland, da de har haft problemer med fumlefingrede gds folk.