Jeg kommer gerne forbi med et kamera og stativ en dag hvis det er, men nu går jeg på gym og lærerne tror at vi ikke ønsker noget fritid, så hvis du ønsker det, så skal jeg have fundet et tidspunkt uden alle de djævelske afleveringer

Skulle du nu ikke lige have dig et kamera først? Det der træk-op pap kamera du roder rundt med, er jo ikke kræs i mine øjneTobias skrev:Øv altså Lars! Det er fandme synd for dig efter alt det du har været igennem.
Jeg kommer gerne forbi med et kamera og stativ en dag hvis det er, men nu går jeg på gym og lærerne tror at vi ikke ønsker noget fritid, så hvis du ønsker det, så skal jeg have fundet et tidspunkt uden alle de djævelske afleveringer
Problemet er nemlig at du ender som mig - Synes det er sjovt at tage billeder i 14 dage, og så får det lov til at rådne op. Og så er et alm lille handy-cam nok nærmere vejen frem - Ikke mindst fordi man efterhånden får ret så meget kamera for ~1200,- til hygge-billeder.Tobias skrev:Nu skal jeg lige have mig en bærbar, og du synes jo at jeg skal beholde det kamera jeg har nu, hvis ikke jeg er helt billedeliderlig/-fantatisk som du, så i længden må det jo være godt nok!
350D er noget gammelt hø - Sådan et jeg harTobias skrev:Jeg regner med at det bliver et Canon EOS 350D eller 450D, 1000D skulle vist være et discount kamera
Sejt du lige kunne prædike om viljestyrken, og derefter bare flå den ud af hans jerngreb igensøvnig skrev:Hvis du nogensinde lukker ned, så køber jeg gerne dine euphyllia![]()
Ha Ha... det var squ ikke bevidstHan$en skrev:Sejt du lige kunne prædike om viljestyrken, og derefter bare flå den ud af hans jerngreb igensøvnig skrev:Hvis du nogensinde lukker ned, så køber jeg gerne dine euphyllia![]()
![]()
![]()
Men Lars - Dit Nikon må luftes! Hvis et kamera er over 2 timer gammelt, og kun har taget 20 billeder, ender det jo med at føle sig u-udnyttet!