bare et lille surt opstød fra mig

ja det er da ikke det store problem.bhjensen skrev:...jeg synes egentlig bare det fungerer ret godt her på siden, når man lige har fundet ud af hvordan man gør![]()
Kunne aldrig drømme om at uploade 30 billeder på én gang.
Det gør du selvfølgelig bare som du vilHan$en skrev:Tjah, indtil jeg kan trykke upload én gang for 30+ billeder her på siden, holder jeg mig til ImageShack
Han$en skrev:Tjah, indtil jeg kan trykke upload én gang for 30+ billeder her på siden, holder jeg mig til ImageShack
Spammet til med ligegyldige billeder? Den forstod jeg ikke?bhjensen skrev:Det gør du selvfølgelig bare som du vil![]()
...men pas alligevel på med at det hele ikke bliver spammet til med ligegyldige billeder.
Der er jo næppe nogen der gider kigge dem nøjere igennem alligevel...
nu har jeg ikke prøvet det der, men det er da nemt her syndtes jeg.MizzGaia skrev:hvis det kunne blive ligeså nemt at uploade billeder her, som på saltvandsgalleriet , så ville jeg da også gøre det her.
Hov - Mit skulle nu ikke forstås som om at jeg ikke fik fat i at det var godt mentbhjensen skrev:OK Han$sen...det var pænt ment![]()
Har godt i forvejen fattet at billederne ikke har samme fil-navn.
Men nogle gange oplever jeg uploads af talrige billeder, hvoraf mange er for dårlige/overflødige
hvrfor dette, man / de kan da bare ligge dem herHougaard skrev:Altså det er jo lige præcis pga. alle disse grunde jeg lavede galleriet - Den er supergod til upload og den resizer automatisk..
Af flere årsager, primært fordi jeg ikke syntes de forskellige varianter der var til rådighed var særligt gode, når jeg lige havde skudt 60-100 billeder fra en sending, gad ikke uploade dem enkeltvis. Samtidigt syntes jeg det kunne være fedt hvis billederne fra et akvarie er samlet et sted, så man kan kigge dem igennem. Og for at gøre det forumvenligt, har jeg lavet en funktion der nemt lige kan indsætte et billede i en tråd.. Sådan:LarsSteen skrev:hvrfor dette, man / de kan da bare ligge dem herHougaard skrev:Altså det er jo lige præcis pga. alle disse grunde jeg lavede galleriet - Den er supergod til upload og den resizer automatisk..??