Så er turen vist kommet til at jeg lige må præsentere mig selv og ikke mindst mit akvarie

Jeg er 35 år og er bosat på østfyn mellem Nyborg og Svendborg, til hverdag arbejder jeg som teknisk konsulent/malerinspektør.
Jeg startede med ferskvand for 10 år siden og sluttede af med malawi-chichlider for 3 år siden og har siden ikke haft vand i stuen. Jeg har nu fået lidt mere tid igen og denne gang skulle det så være saltvand der skulle indefor at stå. Jeg startede med et 250L for 1½ mdr siden og kunne med det samme se at det var sq for småt. Der er nu indkøbt et 450L og alle LS fra 250L + 65 kg LS er blevet lagt over i, sammen med vandet fra 250L.
Der er endnu ikke helt styr på den tekniske del, men forventer at det kommer stille og roligt fra nu af og frem.
Af udstyr indtil videre kan nævnes:
Biopellets i deltec reaktor med newjet 1700 pumpe.
Aquaclear 110 3200L retur-pumpe.
Sander 100mg/h ozon
Boyu skummer
Lyset består 2x250 W HQI + 2x54 w T5... der vil blive udvidet med 2x54 w T5 mere.
Til cirkulation er der ikke valgt noget endnu, men det er et "gammelt" powerhead og en tunze 6015... Det rækker jo ingen steder, så er på jagt efter det "rigtige"
Kommenter endelig billederne.!!!
Med venlig hilsen
Kenneth