Magnetten er monteret med nogle siliconestave som opfanger viberationerne fra pumpen, kan klart anbefales.

Problemet er vist mere (kun?) udtalt ved de større modeller der kom sidst på markedet. Har også haft 6025/6045/6055, som ikke sagde alverden.Brian skrev:Syntes nu ikke at have oplevet denne larm fra mine 2 nanostreams, det er vist dem der hedder 6045....tror jeg
Jeg har haft to 6045, hvor den ene af dem laver resonans, og det var meget mere, da jeg havde mit 250L oppe og kører, hvor jeg havde to 6055, som lavede resonans.. Det kunne da være nice nok, hvis de lavede dem til nanoerne ogsåClaus skrev:Problemet er vist mere (kun?) udtalt ved de større modeller der kom sidst på markedet. Har også haft 6025/6045/6055, som ikke sagde alverden.Brian skrev:Syntes nu ikke at have oplevet denne larm fra mine 2 nanostreams, det er vist dem der hedder 6045....tror jeg
Jeg har pt et par 6305 og de er bestemt ikke lydsvage når de sidder i klampen, men holder man dem frit i vandet, så er de stort set lydløse.
Så problemet er holderen, som ikke eliminerer resonansen fra de større pumper.
Ellers kommer du bare her og limer.. Jeg har masser af limNicki Henriksen skrev:Nice må have fat i noget super attak
Nu skal jeg fandme have det lavet![]()
Har haft den fra dag 1
- Hvilket er ret smart, da jeg har fået "skrabet" en del skæl af en blå Damsel, da den syntes at det var sjovt at udforske pumpen indeni efter frokostpausen...Nolan skrev:@Lars M:
Det der med, at de "småkører" på foodtimer, er for at undgå nysgerrige fisk i pumperne. De slår lige et slag engang imellem, for at jage fisk væk, så de ikke kommer i klemme, når pumpen starter igen.
/Kim