Limatho skrev:Hva skal der ske med baljen? Så lige du ville ligge om......
thomas
jamen jeg har solgt de fleste koraller til thomas, samtide købe 2 stks led til mit kommende "nanobalje"
jeg gør nok som de fleste men jeg slutter ik helt. har bare ikke tiden mere samt det øko skal også være med... det tror jeg at der er mange som kan give mig ret i......
Det er da surt nu hvor du lige er startet op med et akvarie i en nogenlunde størrelse, ikke at et nano ikke kan være fedt... Men Michael at du ikke lige har tiden og øko kan jeg ikke helt forstå da du trods alt ikke er ny i denne hobby så du derved godt ved hvilken økonomi det kræver. At et nano skulle kræve mindre tid tror jeg dog ikke helt på.
Men godt nok en trist beslutning da akvariet stort set ikke engang fik lov at køre ind
Lord Mike skrev:Det er da surt nu hvor du lige er startet op med et akvarie i en nogenlunde størrelse, ikke at et nano ikke kan være fedt... Men Michael at du ikke lige har tiden og øko kan jeg ikke helt forstå da du trods alt ikke er ny i denne hobby så du derved godt ved hvilken økonomi det kræver. At et nano skulle kræve mindre tid tror jeg dog ikke helt på.
Men godt nok en trist beslutning da akvariet stort set ikke engang fik lov at køre ind
jeg ved det udemærket godt... men helt nano bliver det ikke ...: dybte 60 bred 50 høj 50......
Lord Mike skrev:Det bliver spændene følge, men hvis jeg bare er en smule fræk så bliver det dog også spændene at se hvor lang tid dette for lov at køre
læææææææææææængere tid... hvordan går det med dit....
Lord Mike skrev:Det bliver spændene følge, men hvis jeg bare er en smule fræk så bliver det dog også spændene at se hvor lang tid dette for lov at køre
Jamen det er jo lidt trist at kigge på da der ikke er så meget i det endnu Men ting tar den tid ting skal tage
Jamen det er jo lidt trist at kigge på da der ikke er så meget i det endnu Men ting tar den tid ting skal tage
så er det ved vejs ende men lukker ikke helt ned ..... har bestilt ny balje hos thomas (dansk saltvandscenter) denne gang 50 bred 50 højt og 60 dybt med overløb...
denne gang med LED lys over baljen..