saltvands.dk
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
saltvands.dk
Hej alle![img_r]http://coralreef.dk/images/saltvandsdk.jpg[/img_r]
Som de fleste nok er bekendt med er der tre andre sider forbundet med saltvandsforum.dk.
Saltvandswiki.dk, Saltvandsgalleri.dk og Saltvands.dk
Sidstnævnte har været død længe, men jeg synes efterhånden, at der er ved at være nok brugere og generel aktivitet omkring vores hobby til, at det kan bære en dansk blog om saltvand.
Jeg har i den seneste måneds tid forsøgt, at finde lidt forskellige emner som jeg synes er dækkende for, hvad saltvands.dk kunne indeholde af interessante nyheder og historier i og omkring hobbyen. Det er naturligvis en umulig opgave at ene mand holde siden tilstrækkeligt opdateret, så den er spændende nok, til folk jævnligt vil klikke sig ind på den.
Derfor vil undertegnede gerne høre fra interesserede, som er aktive læsere af udenlandske blogs og newssites, eller blot har lysten til at bidrage, så vi kan løfte hobbyen lidt.
Meld ud hvis du vil være med i Team saltvands.dk!
Generelle forslag og konstruktiv kritik modtages også meget gerne.
Som de fleste nok er bekendt med er der tre andre sider forbundet med saltvandsforum.dk.
Saltvandswiki.dk, Saltvandsgalleri.dk og Saltvands.dk
Sidstnævnte har været død længe, men jeg synes efterhånden, at der er ved at være nok brugere og generel aktivitet omkring vores hobby til, at det kan bære en dansk blog om saltvand.
Jeg har i den seneste måneds tid forsøgt, at finde lidt forskellige emner som jeg synes er dækkende for, hvad saltvands.dk kunne indeholde af interessante nyheder og historier i og omkring hobbyen. Det er naturligvis en umulig opgave at ene mand holde siden tilstrækkeligt opdateret, så den er spændende nok, til folk jævnligt vil klikke sig ind på den.
Derfor vil undertegnede gerne høre fra interesserede, som er aktive læsere af udenlandske blogs og newssites, eller blot har lysten til at bidrage, så vi kan løfte hobbyen lidt.
Meld ud hvis du vil være med i Team saltvands.dk!
Generelle forslag og konstruktiv kritik modtages også meget gerne.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Re: saltvands.dk
Men hvad er formålet med Saltvands.dk når man nu har wikien og saltvandsforum? Hvorfor ikke køre den slags "store" nyheder ind under slatvandsforum så alt er samlet på ét sted, så vil man også kunne debattere nyhederne som jo er det der driver hele denne hobby på nettet.
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
syntes det er en god idé at puste liv i den side, lave en slags news og uploade/linke fra andre sider samt test og jeg skal komme efter dig. Og så bruge SF som forum hvilket også kommer ud at navnet til at snakke omkring ting som vi gør nu men lave det som "underforum" og saltvands som "main site". Jeg savner selv nyheder omkring produkter og ikke mindst test, så ville det jo være kanon med sådan en side.
men du skal nok lige kode den så den ikke åbner i samme vindue men i nyt vindue/faneblad
lidt træls at side og trykke tilbage 100gange

men du skal nok lige kode den så den ikke åbner i samme vindue men i nyt vindue/faneblad

- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Altså du mener at kommentarboksen til hvert blogindlæg, skal oprettes som et emne herinde i et separat underforum? Eller misforstår jeg det?Dezon skrev: men du skal nok lige kode den så den ikke åbner i samme vindue men i nyt vindue/fanebladlidt træls at side og trykke tilbage 100gange
![]()
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
I fremtiden, med diverse forhandleres hjælp, ville vi jo gerne lave produkttest og anmeldelser m.m., men det er bl.a. noget af det vi skal arbejde med.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
ja eller når man klikker på fisk så åbner den billedet i samme vindue og der skal man så trykke tilbage i stedet for at lukke.AndersGS skrev:Altså du mener at kommentarboksen til hvert blogindlæg, skal oprettes som et emne herinde i et separat underforum? Eller misforstår jeg det?Dezon skrev: men du skal nok lige kode den så den ikke åbner i samme vindue men i nyt vindue/fanebladlidt træls at side og trykke tilbage 100gange
![]()
og det samme med den der bog omkring coralfinder. Det er små ting men ville da lige gøre dig opmærksom på det.
Men jo det med produkt teste osv syntes jeg der høre til på sådan en hjemme side, og SF er jo et Forum hvor forum snak gælder, hvis man kan sige det sådan. Og teste,nyheder, osv. omlring saltvands verden høre til på en side og ikke et forum
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Got itDezon skrev:ja eller når man klikker på fisk så åbner den billedet i samme vindue og der skal man så trykke tilbage i stedet for at lukke.AndersGS skrev:Altså du mener at kommentarboksen til hvert blogindlæg, skal oprettes som et emne herinde i et separat underforum? Eller misforstår jeg det?Dezon skrev: men du skal nok lige kode den så den ikke åbner i samme vindue men i nyt vindue/fanebladlidt træls at side og trykke tilbage 100gange
![]()
og det samme med den der bog omkring coralfinder. Det er små ting men ville da lige gøre dig opmærksom på det.
Men jo det med produkt teste osv syntes jeg der høre til på sådan en hjemme side, og SF er jo et Forum hvor forum snak gælder, hvis man kan sige det sådan. Og teste,nyheder, osv. omlring saltvands verden høre til på en side og ikke et forum

Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Np
men super idé du har gang i der.

- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Godt arbejde Anders, det ser spændende ud 

Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Forstår hvad du mener! Jeg er sådan set også rimelig enig.. Måske man skulle prøve med en RSS-feed på saltvandsforum i en periode?Olsen skrev:Men hvad er formålet med Saltvands.dk når man nu har wikien og saltvandsforum? Hvorfor ikke køre den slags "store" nyheder ind under slatvandsforum så alt er samlet på ét sted, så vil man også kunne debattere nyhederne som jo er det der driver hele denne hobby på nettet.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
Jamen jeg "Melder ud" så..
Jeg er frisk på at være nyheds- og artikel spejder

Jeg er frisk på at være nyheds- og artikel spejder

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
jeg kan evt godt hjælpe med at lave nogle produktets test samt scoute lidt efter nyheder inden for produktetverdenen
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Lyder godt drenge
I smider bare en PB til Hougaard, så klare han det med oprettelsen.
Hermes2005, lige med produktanmeldelse er der nok meget fodarbejde i det, eftersom der pt. ikke er nogle aftaler med forhandlere. Men den kan vi lige tage senere..

I smider bare en PB til Hougaard, så klare han det med oprettelsen.
Hermes2005, lige med produktanmeldelse er der nok meget fodarbejde i det, eftersom der pt. ikke er nogle aftaler med forhandlere. Men den kan vi lige tage senere..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
Jeps. Jeg kan evt hjælpe der med fodarbejdet også, men det kan vi lige snakkes ved om