Ny osmolator, men hvilken??
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Ny osmolator, men hvilken??
Som overskriften antyder, er jeg lidt på kig efter en ny osmolator. PT bruger jeg en fra Zoozajac, men den har de tilsyneladne ikke
i programmet mere.
Hvorfor skifte? Jo synes at min gamle som kører på 10'ne år er begyndt at fejle.
Den som jeg søger, skal ikke være koblet sammen med en eller anden akvariecomputer, og skal heller ikke være med flydekontakter.
Hvor meget er der så tilbage på markedet??
i programmet mere.
Hvorfor skifte? Jo synes at min gamle som kører på 10'ne år er begyndt at fejle.
Den som jeg søger, skal ikke være koblet sammen med en eller anden akvariecomputer, og skal heller ikke være med flydekontakter.
Hvor meget er der så tilbage på markedet??
- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Silkeborg/linå
Re: Ny osmolator, men hvilken??
Carsten..
Vildt den alligevel har holdt ti år..
Må bakke op om Hougaards link.. Har selv tunzes der ..kender dog ikke andre.. men den kører sku godt og har føler og ikke flyder som du ikke kan lide, samt en alarm hvis vandet er steget, og den er helt for sig selv uden at skulle sluttes til en anden computer..
Må bakke op om Hougaards link.. Har selv tunzes der ..kender dog ikke andre.. men den kører sku godt og har føler og ikke flyder som du ikke kan lide, samt en alarm hvis vandet er steget, og den er helt for sig selv uden at skulle sluttes til en anden computer..
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Valentin skrev:Carsten..
Det er meget muligt at den fungerer fint nok, men nu var det ikke fabriken jeg skulle købe men kun en osmolator.
den pris er helt i skoven.
For mig at se er der da kontakter/følere der skal flyde.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Jeg har også en Tunze osmolator, men købte den også brugt da jeg synes prisen for en ny er helt i skoven. Men tilgengæld er jeg rigtig glad for den.
Men det er dog en føler og ikke en flyde kontakt der styre vand niveauet. Flydekontakten du kan se er den der styre vandalarmen.
Men det er dog en føler og ikke en flyde kontakt der styre vand niveauet. Flydekontakten du kan se er den der styre vandalarmen.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
http://www.akvarieudstyr.dk/Saltvand/Ni ... 1000modelI
brugte jeg og var glad for den.. meeeen dyyyyr alt for dyr
brugte jeg og var glad for den.. meeeen dyyyyr alt for dyr
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Det var da en voldsom pris. udviklingen af den er jo betalt når der er solgt en 100 stk.
Men jeg tror ikke at den sidst linkede er så meget bedre end den du har linket til fra fishstreet. Set i forhold til prisen.
Men jeg tror ikke at den sidst linkede er så meget bedre end den du har linket til fra fishstreet. Set i forhold til prisen.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten