Sad lige og legede lidt med lukketider, og lys på mit Eos 350D, og det skal siges at jeg ikke er en haj til billeder endnu.
Men taget i betragtning af der kun sidder kit-objektiv på det, og at billederne er håndholdte er jeg da nogenlunde tilfreds med de fleste af dem, og specielt dem af Damslen. Jeg savner dog noget mere blåt lys, så korallerne fremtræder noget kraftigere.
Ingen info om baljen - så slipper vi for diskussioner Enjoy!
Jeg har næsten lige købt et Nikon 5000 men har endnu ikke lært det at kende det ka' VILDT meget, men særligt gik jeg efter et godt spejlreflex og så med flip ud skærm.
AndersGS skrev:Ser godt ud - fine billeder! Bicolor blenny'en er sindsygt fed! Virkelig en sjov fisk - pas dog på med LPS'er. Min åd en Trachyphyllia geoffroyi..
Han kommer fra et hårdt LPS fyldt akvarie uden problemer, og har indtil videre ikke rørt min Galaxea.. Ellers er det bare ærgeligt.. Fisken vinder over korallerne her
AndersGS skrev:Ser godt ud - fine billeder! Bicolor blenny'en er sindsygt fed! Virkelig en sjov fisk - pas dog på med LPS'er. Min åd en Trachyphyllia geoffroyi..
Han kommer fra et hårdt LPS fyldt akvarie uden problemer, og har indtil videre ikke rørt min Galaxea.. Ellers er det bare ærgeligt.. Fisken vinder over korallerne her
Og tak folks
Min gør heller ikke nogle noget tværtimod ... og så har den et lille hul i en stor LS som den bakker ind i når ''det bliver for farligt'' tror den
Min bakker somme tider hele baljen rundt - Den er super sjov.. Om jeg så kun kan have sten, bliver den ikke smidt ud
Anders - Du er ikke den eneste der har LPS erfaring med dem - Alle advarer imod arten. Men jeg sørger bare for at give en enkelt firkant af Nori Tang hver dag, så det kan være ren dovenskab. Jeg har dog ikke set min tage frost endnu, som folks ellers siger de gerne vil
LarsSteen - Tager din frost? Og dine snegle er forresten på vej
Han$en skrev:Min bakker somme tider hele baljen rundt - Den er super sjov.. Om jeg så kun kan have sten, bliver den ikke smidt ud
Anders - Du er ikke den eneste der har LPS erfaring med dem - Alle advarer imod arten. Men jeg sørger bare for at give en enkelt firkant af Nori Tang hver dag, så det kan være ren dovenskab. Jeg har dog ikke set min tage frost endnu, som folks ellers siger de gerne vil
LarsSteen - Tager din frost? Og dine snegle er forresten på vej
Ja den spiser det der kommer der ned.
Tak jeg har modtaget sneglene i dag, de er kommet i akvariet - og de lever alle sammen
Hougaard - Ja, den er under udarbejdelse.. Det kommer nok en dag
exzos - Jeg købte en 120x60cm 4mm glasplade, tog min Glasskære ud af etuiet, og skar nogen stykker og limede lortet sammen
Det var oprindeligt en ferskvands beholder til et større system jeg havde engang, men så har det været saltvand på et par forskellige måder med tiden, både med indvendig sump og uden (nu)
Det ser squ da slet ikke tosset ud det der, og dine billeder heller ikke Lidt mere legen med billederne af det våde element, hvad kan det så ikke blive til af flotte billeder
Det ser squ da slet ikke tosset ud det der, og dine billeder heller ikke Lidt mere legen med billederne af det våde element, hvad kan det så ikke blive til af flotte billeder
Følger spændt din tråd
Det var egentlig ikke heeeelt meningen at det var en "opdaterings" tråd
Der er kommet lidt nyt i, og det bliver lige tømt omkring weekenden. Skal have sandet op og siet - Vil kun have det fine i, og så skal jeg vidst have sænket vandstanden lidt. Bølgen i højre side fra overløbet smider sgu salt ned af siden. Så der ryger lige en Acryl bølgebryder på, HQI i slutningen af ugen, og lavere vandstand..
Men så opdatere jeg da når jeg engang har fået lavet alt det i weekenden
Følger spændt din tråd
Det var egentlig ikke heeeelt meningen at det var en "opdaterings" tråd
Der er kommet lidt nyt i, og det bliver lige tømt omkring weekenden. Skal have sandet op og siet - Vil kun have det fine i, og så skal jeg vidst have sænket vandstanden lidt. Bølgen i højre side fra overløbet smider sgu salt ned af siden. Så der ryger lige en Acryl bølgebryder på, HQI i slutningen af ugen, og lavere vandstand..
Men så opdatere jeg da når jeg engang har fået lavet alt det i weekenden
Nice nok det bliver spænende at se, og tillykke med at den bette tager Nori