"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Google reklamer

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Google reklamer

Indlæg af Hougaard »

Vi kører lige en test af Google reklamer henover weekenden... Bliv ikke bange :)

Kommentarer er meget velkomne :)
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Google reklamer

Indlæg af Hougaard »

p.s. Er der nogen der benytter "Hovedmenu" kassen ude til højre --> ?
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Google reklamer

Indlæg af Carsten »

Hougaard skrev:p.s. Er der nogen der benytter "Hovedmenu" kassen ude til højre --> ?
Den bruger jeg ikke, men den kasse ovenover bruger jeg til at komme tilbage i forummet.
spdiving
Reactions:

Re: Google reklamer

Indlæg af spdiving »

Jeg har aldrig brugt den menu til noget.

Det jeg bruger mest er VIS NYE INDLÆG.

Steen
malawicarsten
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 163
Tilmeldt: tirs 21. okt 2008 09:57
15
Postnummer: 9260 Gistrup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Google reklamer

Indlæg af malawicarsten »

Var det ikke en ide i trådene at have en "knap" der hopper direkte til forsiden?

Nu skal man jo først trykke til toppen og så videre derfra.
http://www.malawicarsten.dk ® - Nordjyllands saltvandsmekka #1
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
Brugeravatar
Tom Ekelund
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 462
Tilmeldt: fre 2. nov 2007 12:35
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Kolding

Re: Google reklamer

Indlæg af Tom Ekelund »

Har aldrig brugt den..
mvh. Tom


200 liter og 60 liter sump og alt det andet + 112 liter samt et 60 liters børnehave og en 3*60 liters reol for opdræt der også en balje til Søheste ca 100 liter
DennisJ
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 560
Tilmeldt: ons 1. dec 2004 21:41
19
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DennisJ »

Har lige opdaget den kan lukkes ;o)

Har aldrig brugt den
Brugeravatar
Mikkel E
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2574
Tilmeldt: ons 29. mar 2006 08:59
18
Postnummer: 8210 Århus V
Saltvand siden?: 2006

Re: Google reklamer

Indlæg af Mikkel E »

malawicarsten skrev:Var det ikke en ide i trådene at have en "knap" der hopper direkte til forsiden?

Nu skal man jo først trykke til toppen og så videre derfra.
Nederst og øverst på siden er der en oversigt over hvor du har navigeret hen, hvis du klikker på portal kommer du tilbage til forsiden ;)

Jeg savner dog lidt portalbilledet helt oppe i højre hjørne.

Jeg bruger heller ikke hovedmenu kassen, hvis jeg skal bruge nogle af de funktioner den indebærer hopper jeg ud i portalen, da det alligevel er meget sjældent jeg bruger dem.
Brugeravatar
Thomaas
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 602
Tilmeldt: ons 3. dec 2008 21:55
15
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 2006

Re: Google reklamer

Indlæg af Thomaas »

Google reklamer :BA
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
malawicarsten
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 163
Tilmeldt: tirs 21. okt 2008 09:57
15
Postnummer: 9260 Gistrup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Google reklamer

Indlæg af malawicarsten »

Mikkel E skrev:
malawicarsten skrev:Var det ikke en ide i trådene at have en "knap" der hopper direkte til forsiden?

Nu skal man jo først trykke til toppen og så videre derfra.
Nederst og øverst på siden er der en oversigt over hvor du har navigeret hen, hvis du klikker på portal kommer du tilbage til forsiden ;)

Jeg savner dog lidt portalbilledet helt oppe i højre hjørne.

Jeg bruger heller ikke hovedmenu kassen, hvis jeg skal bruge nogle af de funktioner den indebærer hopper jeg ud i portalen, da det alligevel er meget sjældent jeg bruger dem.
Min ide er nu man allerede har den Top knap ved alle indlæg så have en direkte til forsiden samme sted.
Ellers scroller man op/ned som en gal for at komme til forsiden ;-)
http://www.malawicarsten.dk ® - Nordjyllands saltvandsmekka #1
Nordjyllands bedste udvalg i saltvand
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: Google reklamer

Indlæg af Musiker »

Hader også google reklamer, men det koster jo at have sådan et forum.
Bedste løsning efter min mening ville være reklamer for gratister og så en mulighed for at betale abn og slippe for reklamerne.

/henrik
P.s hovedmenu'en har jeg heller ikke brugt
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 12. apr 2010 17:21
14
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: næstved

Re: Google reklamer

Indlæg af Kjaer »

Hougaard skrev:p.s. Er der nogen der benytter "Hovedmenu" kassen ude til højre --> ?
Jeg har aldrig brugt den
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 12. apr 2010 17:21
14
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: næstved

Re: Google reklamer

Indlæg af Kjaer »

Hougaard skrev:Vi kører lige en test af Google reklamer henover weekenden... Bliv ikke bange :)

Kommentarer er meget velkomne :)
Googles reklamer synes jeg generelt er rimelig neutrale og ikke særligt invasive. Jeg lægger ikke mærke til dem og jeg synes, at det er helt fint, at de er der. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af betalingsabonnement for at fjerne reklamer, som det bliver foreslået. Det må bero på en vurdering af, hvad der bedst kan betale sig.

Dette forudsat, at der ikke samtidig begrænses i forummets funktionalitet for ikke-betalende medlemmer. Jeg tror, at det vil betyde at mange - heriblandt jeg selv - vil vælge forummet fra, og alle vil få færre input til deres spørgsmål.
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Google reklamer

Indlæg af Carsten »

malawicarsten skrev:
Min ide er nu man allerede har den Top knap ved alle indlæg så have en direkte til forsiden samme sted.
Ellers scroller man op/ned som en gal for at komme til forsiden ;-)
Det lyder som en rigtig god ide.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Google reklamer

Indlæg af Carsten »

Kjaer skrev:
Hougaard skrev:Vi kører lige en test af Google reklamer henover weekenden... Bliv ikke bange :)

Kommentarer er meget velkomne :)
Googles reklamer synes jeg generelt er rimelig neutrale og ikke særligt invasive. Jeg lægger ikke mærke til dem og jeg synes, at det er helt fint, at de er der. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af betalingsabonnement for at fjerne reklamer, som det bliver foreslået. Det må bero på en vurdering af, hvad der bedst kan betale sig.

Dette forudsat, at der ikke samtidig begrænses i forummets funktionalitet for ikke-betalende medlemmer. Jeg tror, at det vil betyde at mange - heriblandt jeg selv - vil vælge forummet fra, og alle vil få færre input til deres spørgsmål.

Jeg hader reklamer, både på nettet og i TV.

Det kommer vel an på abonnementets pris.
Vil hellere betale 50-100 kroner om året, for at slippe for reklamer der popper op.
Men det skal så gælde alle former for reklamer, incl. dem som der hele tiden har været.
Vores hobby er så dyr i forvejen, at 50-100 kroner om året absolut intet betyder.
Brugeravatar
Kjaer
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 99
Tilmeldt: man 12. apr 2010 17:21
14
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: næstved

Re: Google reklamer

Indlæg af Kjaer »

Carsten skrev: Vil hellere betale 50-100 kroner om året, for at slippe for reklamer der popper op.
Det var lidt min pointe - googles reklamer popper ikke op, de blinker ikke og er i det hele taget nemme at ignorere.
carsten skrev: Vores hobby er så dyr i forvejen, at 50-100 kroner om året absolut intet betyder.
Det er muligt, men nogle af os er i forvejen på så tight et budget, at man må vende hver en sten for overhovedet at have muligheden for at have akvariet, og så er der ikke brug for ekstra udgifter.

Omvendt er jeg helt enig med dig i, at man sagtens kan lade folk betale sig fra, at reklamerne er der - bare det ikke bliver en glidebane, så forummet bliver mere og mere lukket land, for dem som ikke betaler, som det er set på masser af andre sites før.

...og ja, jeg ved godt, at det ikke er gratis at holde kørende, og derfor er jeg helt for reklamerne, da jeg ved, at jeg selv ender med at søge informationer på f.eks. udenlandske sites, hvor det er gratis, hvis forummet her bliver til et betalingsforum.
Mvh Rasmus

125 l cube, 40 l sump
DanielXavier
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 822
Tilmeldt: tirs 18. aug 2009 18:56
14
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DanielXavier »

Jeg ser det lidt uforstående overfor, at man snakker om betaling for sitet..

Hougaard, må da unægteligt have haft set et budget for siden, før han selv valgte at købe det. Nu ejer jeg selv flere sider, og er partner for endnu flere. Udgiften pr. måned til et site som dette overstiger ikke 25 kr med mindre man bliver tørret gevaldigt. Så hvorfor man skal til at tjene endnu mere, end firma og reklame indtægterne i forvejen er, forstår jeg ikke. Fair nok med Googlereklamer, de er næsten ikke til at få øje på alligevel.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Google reklamer

Indlæg af wondersurfer »

nu er der jo ingen der har nævt betalingssite ud over en bruger her i tråden, hougaard har intet sagt
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
DanielXavier
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 822
Tilmeldt: tirs 18. aug 2009 18:56
14
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DanielXavier »

wondersurfer skrev:nu er der jo ingen der har nævt betalingssite ud over en bruger her i tråden, hougaard har intet sagt
Jeg har nu læst 3 indlæg omhandlende emnet...

Ved godt Hougaard ikke selv har udtalt noget om dette. Min kommentar var ment som en oplysning.
DennisJ
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 560
Tilmeldt: ons 1. dec 2004 21:41
19
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DennisJ »

Carsten skrev: Jeg hader reklamer, både på nettet og i TV.
Så er det dejligt host filen stadig bruges, jeg har hentet en host fil som indeholder de mest gængse reklame udbydere på nettet ;o)
den sørger for at der stort set ikke ses reklamer når jeg surfer ;o)

http://www.mvps.org/winhelp2002/
Senest rettet af DennisJ lør 19. jun 2010 15:39, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Google reklamer

Indlæg af Carsten »

Kjaer skrev: Det er muligt, men nogle af os er i forvejen på så tight et budget, at man må vende hver en sten for overhovedet at have muligheden for at have akvariet, og så er der ikke brug for ekstra udgifter.
Så må man da ikke håbe at der sker noget andet uventet med akvariet, så som en pumpe der går i stykker eller at det er nødvendigt med et ekstra vandskifte.
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: Google reklamer

Indlæg af Musiker »

DanielXavier skrev:Jeg ser det lidt uforstående overfor, at man snakker om betaling for sitet..

Hougaard, må da unægteligt have haft set et budget for siden, før han selv valgte at købe det. Nu ejer jeg selv flere sider, og er partner for endnu flere. Udgiften pr. måned til et site som dette overstiger ikke 25 kr med mindre man bliver tørret gevaldigt. Så hvorfor man skal til at tjene endnu mere, end firma og reklame indtægterne i forvejen er, forstår jeg ikke. Fair nok med Googlereklamer, de er næsten ikke til at få øje på alligevel.
Problemet med reklamer er ikke så meget det visuelle, det er mere den information de indsamler.... Risikoen for ondsindet kode stiger også eksplosivt. En hacker ville elske at kunne gå via f.eks. google ads..
Derudover tvivler jeg på at et site med så mange besøgende som SF kan drives for 25 kroner om måneden.. Min erfaring med de bilige udbydere er at de ikke er gearet til så mange hits som SF laver..

/henrik
DanielXavier
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 822
Tilmeldt: tirs 18. aug 2009 18:56
14
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DanielXavier »

Musiker skrev:
DanielXavier skrev:Jeg ser det lidt uforstående overfor, at man snakker om betaling for sitet..

Hougaard, må da unægteligt have haft set et budget for siden, før han selv valgte at købe det. Nu ejer jeg selv flere sider, og er partner for endnu flere. Udgiften pr. måned til et site som dette overstiger ikke 25 kr med mindre man bliver tørret gevaldigt. Så hvorfor man skal til at tjene endnu mere, end firma og reklame indtægterne i forvejen er, forstår jeg ikke. Fair nok med Googlereklamer, de er næsten ikke til at få øje på alligevel.
Problemet med reklamer er ikke så meget det visuelle, det er mere den information de indsamler.... Risikoen for ondsindet kode stiger også eksplosivt. En hacker ville elske at kunne gå via f.eks. google ads..
Derudover tvivler jeg på at et site med så mange besøgende som SF kan drives for 25 kroner om måneden.. Min erfaring med de bilige udbydere er at de ikke er gearet til så mange hits som SF laver..

/henrik
Mit hosting selskab, bruger 100% cisco gigabit netwærk/1000mbit/sek, og cat6 kabler.. Jeg har ubegrænset trafik, 25 gb plads. for 29 kr om måneden.. Jeg tvivler på at det ikke kan køre en side som SF.
Men ja, du har ret i sikkerheden, men det kan folk jo selv gardere sig imod.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Google reklamer

Indlæg af Hougaard »

DanielXavier skrev:Mit hosting selskab, bruger 100% cisco gigabit netwærk/1000mbit/sek, og cat6 kabler.. Jeg har ubegrænset trafik, 25 gb plads. for 29 kr om måneden.. Jeg tvivler på at det ikke kan køre en side som SF.
Undskyld, men typen af ledningerne er meget langt nede på listen, det er da en total irrelevant parameter? - Det som gør SF dyrt at hoste, er behovet for CPU og RAM, for at databasen performer så godt som det er tilfældet. Hvis du kigger ud i verden på troværdige hosting selskaber som vil garantere CPU og RAM og rent faktisk vil hoste en så stor database som det er tilfældet - så koster det altså meget mere end 29,- pr. måned. Og når vi så samtidigt begynder at tale redundant på hardware, strøm og netforbindelser, garanterede responstider etc, så bliver det meget dyrere end 29 kr.

Og rigtigt mange udbydere tillader forøvrigt ikke mange filer (SF har +40000 billed uploads), så selvom de tilbyder XX GB så har de "hemmelige" begrænsninger på antallet af filer - og mange garantere heller ikke båndbredde.

På nuværende tidspunkt er der kun 1½ butikker som har givet tilsagn om bannerreklamer - resten mener at forummet er værdløst for dem - stemningen omkring forhandlere er meget aggressiv og til tider grænsende til ubehageligt, og udenlandske butikker bliver konsekvent anbefalet over de danske - Du har bestemt også været ude med riven Daniel, nok til at jeg er blevet konfronteret af forhandlerne omkring dig :BA

Derfor syntes jeg ikke det nuværende setup omkring bannere er tilfredsstillende for nogen parter - hvis det er de samme to bannere der bliver vist hele tiden vil de ende med at få den modsatte effekt, derfor aftestes nu forskellige andre muligheder.

Og så fatter jeg ikke hvordan vi kunne vinde den kamp med 10xJesper Olsen+Rommedal på banen ?

Godnat!

/Erik
DanielXavier
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 822
Tilmeldt: tirs 18. aug 2009 18:56
14
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Ballerup

Re: Google reklamer

Indlæg af DanielXavier »

Nå ja Hougaard.. jeg undskylder da for at have gjort sponsorene gale :shock: Men det fortæller jo desværre, at vi får mundkurv på herinde, fordi vi diskutere butikkernes manglene ekspertise, og manglene udvalg, det er jo nærmest uhyggeligt. Men det vidste man jo godt, når man får mails fra dig, om at jeg ikke må genere firmaerne. Er det kun mig der syntes at det virker mærkeligt?? Skal vi betale for at få et upartisk og demokratisk forum?? :BA
Firmaerne får den kritik, de er berettiget til at få. En som DecOcean, må da også få en enorm kundetilgang, så meget han roses herinde. Hvis de andre selskaber, kunne holde samme niveau, havde de jo intet at brokke sig over.
Kabler irrelevant parameter??nej da... Deres netværk anvender CAT6 netværkskabler. CAT6 kabler indeholder fire par kobbertråde og i modsætning til CAT5, er alle fire par udnyttet. Det betyder en mere stabil, og hurtigere løsning.

Min samarbejdspartner, har ingen hemmelige begrænsninger under tæppet, hvilket kun kan forbindes med et særdeles useriøst selskab.

Jeg syntes kun det er fair med bannere, og reklamer.. De forvirre eller driller ikke mig, men det ville en tvungen brugerbetaling derimod gøre. (ikke at du har nævnt noget om det, men det har været på tale herinde)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Google reklamer

Indlæg af Brian »

Hougaard skrev:- resten mener at forummet er værdløst for dem - stemningen omkring forhandlere er meget aggressiv og til tider grænsende til ubehageligt, og udenlandske butikker bliver konsekvent anbefalet over de danske
Underligt når de fleste forhandlere gerne poster indlæg i forhandler katagorien ?

Hvis disse forhandlere mener at de kan nå lige så bredt ud i hobbyen, via deres egen hjemmeside og evt nyhedsbrev tror jeg de tager fejl. Et fora som dette og de andre på nettet er en helt og aldeles unik og enestående mulighed for at informere bredt om hvad man har på hylderne...

Det har vel blot været sådan at "alt var gratis for dem", og dem der syntes godt om sidens tilbud til forhandlere, kunne så af rent goodwill vælge en banner plads oven i hatten for at støtte det de rent faktisk brugte !

Af samme årsag overvejede jeg selv ofte om forhandler katagorien skulle være noget man betalte for - altså at forhandler reklame havde en pris uanset form(tekst eller banner).
Men det følte jeg altid ville udelukke de mange små forhandlere, ny startede og andre !

Syntes desuden heller ikke at de danske forhandlere kan være sure på brugerne over positiv omtale for udenlandske bikse - det er vel et frit marked ? Og mindst af alt er det vel sidens skyld - skulle siden her censurer det snak for at kun danske forhandlere blev omtalt ???

Sidst men ikke mindst så er det også mit indtryk at forhandlere som Petsupply og DeepOcean har godt tag om sidens muligheder. Nemlig at flotte indlæg, oplyste priser, direkte links til varene osv betaler sig. For pokker det er gratis reklame, benyt det dog og forsøg istedet for at bare brokke over omtale af udenlandske forhandlere...
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
spdiving
Reactions:

Re: Google reklamer

Indlæg af spdiving »

Fatter ikke en pind af de danske forhandlere på en mdr. er der ca 10 forskelige forhandlere i dk der har reklamerede med deres vare her inde. Så mon dog de syndes forumet er værdiløst for dem.
De bruger bare en dårlig undskyldning til at slippe for at betale.



Steen
Brugeravatar
Mikkel E
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2574
Tilmeldt: ons 29. mar 2006 08:59
18
Postnummer: 8210 Århus V
Saltvand siden?: 2006

Re: Google reklamer

Indlæg af Mikkel E »

Bare et forslag, hvad med om forhandlerne ikke måtte lancere priser og tilbud for deres varer på forum, medmindre de betalte et reklamegebyr?
Så kunne de evt. have et forum hvor de gratis kunne lancere nye varer og sendinger, men hvor de ikke måtte sætte priser på. her skulle de så evt. have en bannerreklame el.lig. som de kunne linke til.

Er det hul i hovedet?
zimba
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 18. dec 2006 14:29
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: jylland

Re: Google reklamer

Indlæg af zimba »

Personligt er jeg ikke imod reklamerne, hverken den ene eller den anden form, så længe deres formål er at betale for at drive et frit og ucensureret forum, med de mange informationer der er til rådighed her på SF.

Men hvis prisen for at danske forhandlere vil bruge sitet er at kritikken forsvinder, ja så synes jeg at vi skal ændre det til et betalingsforum og hvis forhandlerne så vil reklamere for deres produkter her, ja så må de jo dykke i lommen og betale markedsprisen for marketing.
Så får vi jo også syn for sagen om sitet er uden værdi for forhandlerne i forbindelse med deres markedsføring.

Karl
spdiving
Reactions:

Re: Google reklamer

Indlæg af spdiving »

Det nemeste er at forlange penge for at få en forhandler status der er jo ikke noget at sige til at de ikke vil sponcere siden når de kan reklamere gratis.

Steen
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"