Hey
Jeg kunne godt tænke mig en motorskummer på mit akvarie - Og gerne en hængeskummer, da jeg vil have lavet lidt plads i mit overløb, nu hvor jeg kører uden sump.
Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvilken jeg skal tage, så håber på et par inputs? Indvendig kan også sagtens bruges, men der er kun 13 x 13cm at gøre godt med, og vandstanden er ikke 100% jævn - Derfor tænkte jeg hængeskummer.
Jeg køber hverken Jebo eller Boyu - De er simpelthen for ringe efter min egen erfaring.
Alternativt ender jeg ud med en Tunze Nano 9002, men det kunne være super fedt med en lidt kraftigere skummer der kunne hænges på kanten.
Har kigget på Aqua Medic Turboflotor 1000 Multi SL, men kan ikke rigtigt finde nogen bedømmelser af den?
http://www.shop-meeresaquaristik.de/pro ... ti-SL.html
Ny skummer - Hvilken?
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Ny skummer - Hvilken?
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Ballerup
Re: Ny skummer - Hvilken?
hvad med en Tunze 9010, den kan hænges med magnet holder. den kan monteres med rør, så den er ligeglad med vandstand, men så bliver den omkr. 11x16cm
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Re: Ny skummer - Hvilken?
Med hængeskummer menes der at den hænger på ydersiden af akvariet, bliver fødet med en pumpe fra overløb/sump, og spytter vandet tilbage igenDennisJ skrev:hvad med en Tunze 9010, den kan hænges med magnet holder. den kan monteres med rør, så den er ligeglad med vandstand, men så bliver den omkr. 11x16cm

9010 er for står desværre

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200