Tak for detzimba skrev:Nielsk og jeg kiggede på den samme model for en måned siden, vi ville begge have et ATI sunpower armatur.
Vi snakkede så med Martin i Saltvandsbutikken og han gav en pris der var meget god sammenlignet med Aquafair.de. og dermed fik vi også garanti og dansk kontakt hvis der blev problemer med armaturet.
Det er jeg glad for du siger, for jeg skal ind og hente præcis samme lampe imorgencwdirect skrev:Hej. Vil lige fortølle at jeg fik min nye ATI Sunpower 6x39W lampe hjem idag - hold da opDen er godt nok lækker trods det ikke helt lækre design som Powermodule. Men lys er der bestemt nok af.... Virelig god kvalitet og så er den ikke kun med en blæser, men med 2
Når men jeg kan kun stå 100% inde for denne lampe og som jeg har læst mig frem til er der heller ikke anden forskel end design på Powermodule og Sunpower. Så et super køb efter min mening - men får meget for pengene...
Det er sørgeligt du i den grad udtaler dig så skrå sikkert på noget, der i den grad er forkert.cwdirect skrev:Hej. Vil lige fortølle at jeg fik min nye ATI Sunpower 6x39W lampe hjem idag - hold da opDen er godt nok lækker trods det ikke helt lækre design som Powermodule. Men lys er der bestemt nok af.... Virelig god kvalitet og så er den ikke kun med en blæser, men med 2
Når men jeg kan kun stå 100% inde for denne lampe og som jeg har læst mig frem til er der heller ikke anden forskel end design på Powermodule og Sunpower. Så et super køb efter min mening - men får meget for pengene...
Hvad er egentlig den helt konkrete forskel?StarF skrev:Det er sørgeligt du i den grad udtaler dig så skrå sikkert på noget, der i den grad er forkert.cwdirect skrev:Hej. Vil lige fortølle at jeg fik min nye ATI Sunpower 6x39W lampe hjem idag - hold da opDen er godt nok lækker trods det ikke helt lækre design som Powermodule. Men lys er der bestemt nok af.... Virelig god kvalitet og så er den ikke kun med en blæser, men med 2
tja lad mig se:Schwensen skrev:Hvad er egentlig den helt konkrete forskel?StarF skrev:Det er sørgeligt du i den grad udtaler dig så skrå sikkert på noget, der i den grad er forkert.cwdirect skrev:Hej. Vil lige fortølle at jeg fik min nye ATI Sunpower 6x39W lampe hjem idag - hold da opDen er godt nok lækker trods det ikke helt lækre design som Powermodule. Men lys er der bestemt nok af.... Virelig god kvalitet og så er den ikke kun med en blæser, men med 2
Jeg synes at det er sørgeligt at der er en eller anden uheldig tendens herinde til at tale mindre pænt til andre og hakke på folk i stedet for at kommentere at man er uenig i stedet for at havle folk nedStarF skrev:tja lad mig se:Schwensen skrev:Hvad er egentlig den helt konkrete forskel?StarF skrev:Det er sørgeligt du i den grad udtaler dig så skrå sikkert på noget, der i den grad er forkert.cwdirect skrev:Hej. Vil lige fortølle at jeg fik min nye ATI Sunpower 6x39W lampe hjem idag - hold da opDen er godt nok lækker trods det ikke helt lækre design som Powermodule. Men lys er der bestemt nok af.... Virelig god kvalitet og så er den ikke kun med en blæser, men med 2
Bedre reflector, 98% sølv imod 95%, bedre køling, og mulighed for over 6 rør, samt andet design. At skrive det er samme lampe i forskelige design, er jo bare direkte forkert. Og det har stået 100 gange her inde, og hvis man brugte 2 minuter på aquapro2000 eller andre sider, der forhandler dem, vil man kunne se der er disse forskelle. Dermed ikke sagt, Sunpower er en dårlig lampe, for det er det, bestemt ikke.
Hvis manden har uret kunne du jo godt på en pæn måde gøre ham opmærksom på det i stedet for at tale ned til hamStarF skrev:Forståligt, måske fordi når man har set det 100 gange, så bliver man lidt irriteret. Er sku intet personligt i det som sådan. Og tonen her inde fejler vist ikke noget.
Det er de samme rør jeg har iSchwensen skrev:Hvilke er det?? Jeg har købt den uden rør til, og har så ved siden af købt 4 x ATI blue special og 2 x ATI blue plus.
lad nu være med at tage det så personligt, lød nok lidt hårdere end det var ment!cwdirect skrev:Ja, StarF, jeg ser først hvad du har skrevet nu... Jeg har undersøgt rigtig meget omkring de her lamper - så lad hver med at skrive "Det er sørgeligt du i den grad udtaler dig så skrå sikkert på noget, der i den grad er forkert."
Med hensyn til sølv indholdet, så er det ikke noget du kan se på belysningen - så skal man godt nok ha gode øjne 3% mere sølv, come on. Kan give dig ret i designet (det havde jeg også nævnt tidligere). På den lampe jeg har modtaget er der ganske fin køling - 2 blæsere. Syntes IKKE 1000-1500 kr. mere for Powermodule var det hver, jo hvis jeg tog den med 8 rør eller betalte ekstra for en Dimmbar udgave...
Kan stadig kun sige jeg står 110% inde for Sunpower...