Tak for svarene

Jeg troede faktisk der var andre ting jeg skulle bruge, jamen så det jo bare ud og købe. Vedrørende Sander som er lidt dyrere end andre er det den der er anbefalet i de papire jeg har. Der er noget om at der er 2 forskellige måder de her maskiner laver Ozon på, den ene vist noget med noget
lys, og den anden som Sanders ozoniator... Kan dog ikke huske hvad det hedder
Anyway man bruger jo på uofficelle klinikker jo Ozon imod kræft og lignende ved og tage blod ud af kroppen og ozonere blodet direkte og derefter sprøjte det ind i personen igen.
Er et par film ude på nettet om det, og en masse information om det rundt omkring.
Foruden det bruger man jo Ozon til og rense vand med, og er naturens måde og rense jorden med.
Men man kan altså finde ret så meget information om at Ozon er gavnligt og ikke farligt

Foruden medicinal branchen skræmme kampagner der selvfølelig ikke er intreseret i billige løsninger de ikke kan tjene penge på!
Jeg har også prøvet kolloidt sølv som eftersigende skulle være det bedste og billigste antibiotikom i verdens historie... Og det jeg nu altså ikke død af, eller blevet blå
Men tak for jeres svar, det lyder jo bare som om jeg må ud og købe det og afprøve
MVH MW