Har du overhovedet henvendt dig til Carsten med din kritik, forsøgt med en dialog, inden du besluttede at kaste den ud i forumet?herzberg skrev:Kenneth145> Ja det er jo en lang diskussion som man aldrig vil nå til enighed om, da det jo er individuelt hvad man mener er ok eller ej. Så umiddelbart ser jeg ingen grund til at tage emnet opMen i mine øjne er der forskel på at sælge fisk som mange mener man ikke bør sælge og så ikke at følge en brugsvejledning. Det må så være op til den enkelte at vurdere, hvornår "bagatelgrænsen" er nået og om emnet er modent til at blive taget op i plenum. Anyway, så står jeg fast på, at den oprindelige kritik (som jeg iøvrigt ikke stod alene med) var berettiget og noget man med god samvittighed kan tage op i et hobby-forum som dette. Og du har ret, fiskene kan ses i andre butikker også - hvilket også har været oppe tidligere. Nu var det jo naturligt, at sagen blev bragt op, da kritikken var afledt af en tråd om en specifik sending til salg hos Decocean.
Og så var det jo også en serviceoplysning, at man ikke skal kritisere butikken, hvis man fortsat vil handle der. Om noget en oplysning, der må være almen interesse.
Synes du ikke selv at det ville være en naturlig fremgangsmåde: først snakke med Carsten ??? inden du mener dig berettiget til at angribe en mands levebrød i et offentligt forum?
Og hånden på hjertet: havde du virkelig regnet med at kunne troppe op i hans butik og lade som ingenting? Jeg synes det oser langt væk af frækhed- at kaste kritiken ud i al offenlighed og derefter forvente betjening når du kommer i butikken.
Selvfølgelig er manden stødt og føler sig ramt på hans levebrød- og selvfølgelig beder han dig om at skrubbe af- jeg havde nok gjort det samme hvis det var sket for mig i min biks i Faxe...
Det er ikke et udtryk for eller imod emnet der ligger bag kritiken- men udelukkende min holdning til fremgangsmåden