Hilsen Marco
Grattis Peder!peder skrev:Efter en lang sej kamp lykkes det endelig, jeg har boret, brugt Dremmel værktøj (genialt) lavet special lavet ultra tynde knive, brugt mange Irwin "be klinger" til hobbykniv, svedt utallige liter sved ud men nu er "reefbetonen" endelig afgået ved døden!!![]()
![]()
. Ikke et' miligram er tilbage i baljen
. Der er lavet LS-søjler,pæn blå baggrund, nyt bundlag, pumper renset, det er sku ligesom en helt ny balje
, forventet vand i baljen Søndag og efter et par uger tilkobles sumpen (330L) hvor korallerne pt. hygger sig, sammen med 50kg LS.
Så kan det hygge sig selv resten af sommeren.
Jow da' skal lige ha' vand i baljen, men kan fortælle at stilen er "bonzai".Carsten skrev:Skal vi ikke se et billed af kreationen??
Endnu har jeg ikke fået det gjort. Er igang med en ombygning i huset, som jeg lige vil have klaret først.Brian skrev:Ser godt ud Peter og godt at du næsten er på sporet igen !
Hva med dig Carsten, er du igang med samme omgang eller ?
Yep, har ca 60kg Ls i sumpen som har kørt uændret i ca 1.5 år.Carsten skrev:Det ser meget spændende ud. Og der er da plads til koraller for mange tusinde kroner.
Har du så fyldt sumpen med levende sten??
Søjlerne er lavet af 20 og 16mm pvc rør + at der er brugt 12mm pvc rør til at bygge "overlæggerne" + lidt pu skum i samlingerne, alle søjler er lavet af Ls som jeg lod tørre helt ud før jeg borede huller og de blev limmet sammen.jesper/aarhus skrev:Fede søjler. Hvordan har du lavet dem?
Yep!! find du bare den store hæksaks frem!!nielsk skrev:Så Peder-mand, det ser squ godt ud! Vi må snart have en kop kaffe foran baljen så du kan få lidt "fyld" over. Det duer ikke hvis du fylder den med acans - så går du bare fallit..
Tror ikke Niels har plads - men det har jegpeder skrev: har forøvrigt købt mig en Dremmel diamantklinge så nu kan jeg lave lidt Acanfrags til dig