Flot er den da, men jeg skulle sgu ikke røre den

Slet ikke, men de er vidst rimelig aggressive, og tror sådan en slår hårdt..glenn_24 skrev:er den da farlig for menesker sådan en
Dem så jeg også på i nat... Det er så urealistisk at så lille et dyr kan have så meget kræft.. Men okay, der skal jo altså også noget til at smadre en krabbe på størrelse med en knytnæve eller større..Nolan skrev:Jeg fandt lige frem til den video jeg omtalte ovenfor:
... og selve det lille stykke highspeed film:
Scary
/Kim
Ja jeg ved godt det bliver nogen vilde sataner nogen af dem.. Men i værste fald har jeg sgu en stor gryde der kan koge vandDDT2 skrev:mange forhandlere kan faktisk skaffe dem hjem hvis det skulle være de forhandlere jeg snakkede med den gang kunne alle sammen skaffe temlig mange af dem hjem.
men for gud skyld tjek lige op på at du ikke får en af de helt store sataner for de kan altså blive voldsomt store nogen af dem.
den jeg havde ligner utrolig meget den du har linket billede af
Smadre glas akvarier?!DDT2 skrev:bare husk at tage højde for rimelig tykt bundlag plus at de kan i nogle tilfælde smadre glasakvarier derfor mange af dem holdes i akrylakvarier i stedet for
det sjove er at jeg har hørt om det, men aldrig set beviset for det, er enig i at der er smæk i dyret, men giv mig et bevis på at en mantis har smadret glasset, iøvrigt er akryl heller ikke super slagfast, jeg tror nok nærmere at grunden til at de oftest holdes i akryl akvarier, er fordi det åbenbart er den hyppigste akvarietype der ovreDDT2 skrev:bare husk at tage højde for rimelig tykt bundlag plus at de kan i nogle tilfælde smadre glasakvarier derfor mange af dem holdes i akrylakvarier i stedet for