Det må være salgsgas eller snak uden viden...
Men akvariet ser bestemt rigtig godt ud

Det er ikke søjlerne de bliver ikke levende på samme måde elle så effektiveLord Mike skrev:Jeg har selv de der hjørnesøjler (også 2 stk), og de bliver aldrig bedre end LS så hvis det er hvad du har fået fortalt så skal du bestemt ikke tro på det.
Men akvariet ser bestemt rigtig godt ud
Det kræver da' vist en nærmere forklaringFif skrev:Det er ikke søjlerne de bliver ikke levende på samme måde elle så effektiveLord Mike skrev:Jeg har selv de der hjørnesøjler (også 2 stk), og de bliver aldrig bedre end LS så hvis det er hvad du har fået fortalt så skal du bestemt ikke tro på det.
Men akvariet ser bestemt rigtig godt udmen det er selve de sten som er sat på de søjler, de skulle med tiden blive bedre end de rigtige levende sten.
Lad os lige få noget dokumentation for det udsagn.Fif skrev:Det er ikke søjlerne de bliver ikke levende på samme måde elle så effektiveLord Mike skrev:Jeg har selv de der hjørnesøjler (også 2 stk), og de bliver aldrig bedre end LS så hvis det er hvad du har fået fortalt så skal du bestemt ikke tro på det.
Men akvariet ser bestemt rigtig godt udmen det er selve de sten som er sat på de søjler, de skulle med tiden blive bedre end de rigtige levende sten.
De er kunstigt fremstillet men om der er keramik skal jeg ikke kunne sige, Der er flere der har sagt at de skulle blive bedre med tiden og den ene af dem skal til at bygge et akv. kun med dem. Jeg har svært ved at tro at det er en salgs teknik jeg har handlet der en del og jeg er lige så mange gange blevet frarådet til at købe visse ting.Carsten skrev:Hvad er det for nogle sten?? Natur eller keramik?
Iingen siger at de er dårlige, men at de skulle være bedre end ægte levende sten, den tror jeg ikke du får ret mange til at hoppe på. Lyder som en typisk salgs tale for at sælge noget som er fordyrt.
Ja det er også lige megetLord Mike skrev:Disse sten ligner dem man kan købe til at hænge på dine sæjler, dem har jeg også flere af i mit eget akvarie. Jeg må sige at de maks bliver lige så gode som "rigtige" LS, og hvis forhandleren siger at de bliver bedre end "rigtige" levende sten så må det da kunne dokumenteres fra sælgers side, men man kunne måske også vende den om og spørge sig selv om den kvalitet som denne forhandler sælger af "rigtige" LS er gode, siden disse skulle blive bedre.
Men hvem er denne forhandler?? hvis du vil sige det...
det ser os godt udLord Mike skrev:Omkring 1/2 så skulle de ligne de andre sten.
Du kan jo se på mit akvarie her der er 4 søjler i, og akvariet har end ikke kørt 1 år endnu....
Ja der er forskelLord Mike skrev:Her er et billed hvor der stadig er gang i algefasen..Tror søjlerne på dette tidspunkt har været i akvarie omkring 2 måneder.
Lord Mike skrev:Det ser rigtig godt ud fif, kan specielt godt lide den tekno som dine fisk svømmer til![]()
Der er godt nok fyldt godt op på meget kort tid...
Du har retThomas skrev:flot akvarie![]()
men syntes nu mere det lyder som trance
Trance er godt.. Og byture holdes med PsyTranceFif skrev: Du har retTrance og uden nogen piller i skuffen
Det kan lade sig gøre