"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Salgstråde i sumpen!

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1241
Tilmeldt: søn 6. jan 2008 17:55
16
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Salgstråde i sumpen!

Indlæg af mipe »

Jeg syntes at det er ved at tage overhånd med salg af andre ting end saltvandsting i sumpen.
Saltvandsforum er for ting der handler om saltvand og ikke salg af bil, hund eller græsslåmaskine, det kan man bruge Qxl, Dba eller Guloggratis til.
Hvad mener i ?
Se mere om mine akvarier her: www.gotfred.com/akva.html
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 786
Tilmeldt: fre 23. mar 2007 15:59
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Bosse »

Helt enig. Der er andre sider at føre loppemarked på.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Niller
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 310
Tilmeldt: søn 13. nov 2005 19:59
18
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Viborg

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Niller »

mipe skrev:Jeg syntes at det er ved at tage overhånd med salg af andre ting end saltvandsting i sumpen.
Saltvandsforum er for ting der handler om saltvand og ikke salg af bil, hund eller græsslåmaskine, det kan man bruge Qxl, Dba eller Guloggratis til.
Hvad mener i ?
Er sumpen ikke netop til bla alt muligt andet end lige salg af saltvandsting. Er der noget du skal have solgt af diverse saltvandsting er der da oprettet salgstråde til lige netop det!! Har jeg fuldstændig misforstået sumpen..eller har du?? :wink:

Synes da det er fedt at gi/få et godt tilbud i sumpen hvis man har noget andre kan bruge. Hvis blot man har beskrevet ordenligt i overskriften hvad man har på hjertet, så er man jo fri for at klikke sig ind hvis det ikke har interessen. 8)
Jan
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
16
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af ronny.w »

Syntes det er helt i orden at folk giver andre med samme hobby mulighed for at købe andre ting end lige noget til salt vand.

Kan man ikke lide div. salgs tråde i sumpen, hvorfor lader man ikke bare være med at trykke på dem.

Nogen kan heller ikke lide side 9 pigen, men hun har sgu være der i mange år.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Lord Mike »

Denne diskution har været der før, og jeg mener faktisk at det var en af grundene til at netop sumpem bliv oprettet...
Fif
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 571
Tilmeldt: lør 1. dec 2007 17:41
16
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Malmø

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Fif »

Jeg så i nye inlæg i går at færskvandsfisk sælges ogskrev et inlæg om at jeg syns at det var gået hen og blevet lidt lad. Men så lage jeg mærke til at det var i sumpen og sletted mit inlæg.

Personligt synes jeg at det er helt fint at sumpen bliver brugt til alt muligt, så kan ikke se nogen grund til at den ikke skulle bruges til netop salgt eller andet. (det er jo en sump)
Mvh fif


Billede

Mit gamle akv. som nu ejes af Helena
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=21071
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Helena »

Så længe det ikke forstyrrer alt andet, og er på det niveau det er nu, må det for min skyld gerne være der, ellers er der jo masser af ting der heller ikke må være i Sumpen, og hvem skal sætte grænsen for det??
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af MMartin »

Jeg synes det er helt fint at folk sælger ting i sumpen så længe det ikke forvandler sig til den blå avis. Så feks der var en der havde en metaldetektor til salg, det er sgu da det fedeste :GO
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1241
Tilmeldt: søn 6. jan 2008 17:55
16
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af mipe »

Niller skrev: Er sumpen ikke netop til bla alt muligt andet end lige salg af saltvandsting. Er der noget du skal have solgt af diverse saltvandsting er der da oprettet salgstråde til lige netop det!! Har jeg fuldstændig misforstået sumpen..eller har du?? :wink:
Jeg tror ikke der er nogen af os der har misforstået det, min mening er bare at sumpen er oprettet til lidt mere "sjove" ting og til at diskutere nogle emner som ikke nødvendigvis handler om saltvand, ikke til køb og salg af diverse mærkelige ting, det er efterhånden ved at ligne en stor gang DBA.
Se mere om mine akvarier her: www.gotfred.com/akva.html
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Brian C »

mipe skrev:
Niller skrev: Er sumpen ikke netop til bla alt muligt andet end lige salg af saltvandsting. Er der noget du skal have solgt af diverse saltvandsting er der da oprettet salgstråde til lige netop det!! Har jeg fuldstændig misforstået sumpen..eller har du?? :wink:
Jeg tror ikke der er nogen af os der har misforstået det, min mening er bare at sumpen er oprettet til lidt mere "sjove" ting og til at diskutere nogle emner som ikke nødvendigvis handler om saltvand, ikke til køb og salg af diverse mærkelige ting, det er efterhånden ved at ligne en stor gang DBA.
jeg kan kun være enig med dig, men ellers var det vel ikke svært at lave et køb salg for ikke-saltvandsrelaterede ting

men når det så er sagt så plejer jeg nu også bare at undlade at klikke på den slags tråde
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
kimtil
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons 5. mar 2008 16:49
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af kimtil »

Syntes da det er sjovt at se hvad folk sælger....

Der kunne jo også være mulighed for nogle bytte handler med saltvandsreleterede ting jo.

Men hvis folk mener det skal deles op kan der jo bare afsendes et forslag om det.

Hilsen Kim
Brugeravatar
Niller
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 310
Tilmeldt: søn 13. nov 2005 19:59
18
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Viborg

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Niller »

mipe skrev:
Niller skrev: Er sumpen ikke netop til bla alt muligt andet end lige salg af saltvandsting. Er der noget du skal have solgt af diverse saltvandsting er der da oprettet salgstråde til lige netop det!! Har jeg fuldstændig misforstået sumpen..eller har du?? :wink:
Jeg tror ikke der er nogen af os der har misforstået det, min mening er bare at sumpen er oprettet til lidt mere "sjove" ting og til at diskutere nogle emner som ikke nødvendigvis handler om saltvand, ikke til køb og salg af diverse mærkelige ting, det er efterhånden ved at ligne en stor gang DBA.
Det er jo så din mening... Og den har du jo selvfølgelig lov at have.. Vi lever jo i et frit land :y Men hvorfor pokker klikker du ind på annoncen når du kan se hvad der sælges...og hvis du ikke klikker ind...hvordan kan den så genere dig?? :wink:

Generalt synes jeg det meste trælse er, når folk ikke skriver i overskriften, hvad de vil opnå med deres tråd. :rolleyes:

Men jeg synes det er helt okay, at din signatur nu bruges som en købstråd..for det er da netop det den er beregnet til :hehe:
Jan
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 962
Tilmeldt: man 20. aug 2007 16:22
16
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af MMartin »

Når jeg kigger sumpen igennem synes jeg nu ikke det vælter med salgsannoncer. De få der er har ingen rigtig svaret på.... Og skulle det endelig lykkedes nogen at sælge deres vinterdæk, jordergen eller metaldetektor (den har jeg sku haft lidt griner over::)) så er det vel kun godt. Den ene part kommer af med sine ting og en lykkelig ny ejer er fundet :Peace:
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1241
Tilmeldt: søn 6. jan 2008 17:55
16
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af mipe »

Niller skrev:Det er jo så din mening... Og den har du jo selvfølgelig lov at have.. Vi lever jo i et frit land :y Men hvorfor pokker klikker du ind på annoncen når du kan se hvad der sælges...og hvis du ikke klikker ind...hvordan kan den så genere dig?? :wink:
Det der irretere mig er at når man f.eks. går ind under "vis nye indlæg" så får man adskillige ting op som ikke har en pind med saltvand at gøre. Jeg ville gerne høre Brian om hvad han syntes om det og så måske få nogle regler skrevet i tråden "Brug sumpen med omtanke...." eller som Brian C nævnte lave et køb/salg område for ikke-saltvandsrelaterede ting.
Se mere om mine akvarier her: www.gotfred.com/akva.html
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
16
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af ronny.w »

Jeg syntes det er endnu mere træls alle de skide forskellige kommentar der kommer i div. salgstråde fra folk som vi ved ikke køber ting eller som har det hele.

Der er ligesom gået sport i at skal have en kommentar i hver enkelt tråd.

Det er lige nøjagtig det som ødelægger div. slagstråde herinde. men jeg tror nu også det på en eller anden måde er formaålet med div. indlæg fra de samme folk igen og igen

Salgstråde skulle Lukkes af for kommentar, så folk skulle tage den over PB
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Lord Mike »

ronny.w skrev:Jeg syntes det er endnu mere træls alle de skide forskellige kommentar der kommer i div. salgstråde fra folk som vi ved ikke køber ting eller som har det hele.

Der er ligesom gået sport i at skal have en kommentar i hver enkelt tråd.

Det er lige nøjagtig det som ødelægger div. slagstråde herinde. men jeg tror nu også det på en eller anden måde er formaålet med div. indlæg fra de samme folk igen og igen

Salgstråde skulle Lukkes af for kommentar, så folk skulle tage den over PB
Ronny det er jo netop det du gør her....Kommer med en komentar som intet har med emnet at gøre......
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
16
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af ronny.w »

Lord Mike skrev:
ronny.w skrev:Jeg syntes det er endnu mere træls alle de skide forskellige kommentar der kommer i div. salgstråde fra folk som vi ved ikke køber ting eller som har det hele.

Der er ligesom gået sport i at skal have en kommentar i hver enkelt tråd.

Det er lige nøjagtig det som ødelægger div. slagstråde herinde. men jeg tror nu også det på en eller anden måde er formaålet med div. indlæg fra de samme folk igen og igen

Salgstråde skulle Lukkes af for kommentar, så folk skulle tage den over PB
Ronny det er jo netop det du gør her....Kommer med en komentar som intet har med emnet at gøre......
Er det her en slags tråd??????

Desuden står der i Tråd Starterens indlæg Hvad mener i ?, så Det ligger ligesom op til en eller anden form for kommunikation

Hvis du har overkommet at læse den, havde du nok set det, så hvilket indlæg passer ikke ind her sprøger jeg lige igen
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 786
Tilmeldt: fre 23. mar 2007 15:59
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Bosse »

Debatten går på salgstråde eller ej i sumpen. Ikke hvad der står i dem. Dette emne har du allerede diskuteret op til flere gange i andre tråde.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Salgstråde i sumpen!

Indlæg af Lord Mike »

ronny.w skrev:
Lord Mike skrev:
ronny.w skrev:Jeg syntes det er endnu mere træls alle de skide forskellige kommentar der kommer i div. salgstråde fra folk som vi ved ikke køber ting eller som har det hele.

Der er ligesom gået sport i at skal have en kommentar i hver enkelt tråd.

Det er lige nøjagtig det som ødelægger div. slagstråde herinde. men jeg tror nu også det på en eller anden måde er formaålet med div. indlæg fra de samme folk igen og igen

Salgstråde skulle Lukkes af for kommentar, så folk skulle tage den over PB
Ronny det er jo netop det du gør her....Kommer med en komentar som intet har med emnet at gøre......

Er det her en slags tråd??????

Desuden står der i Tråd Starterens indlæg Hvad mener i ?, så Det ligger ligesom op til en eller anden form for kommunikation

Hvis du har overkommet at læse den, havde du nok set det, så hvilket indlæg passer ikke ind her sprøger jeg lige igen
Jeg syntes netop lige du selv skulle prøve at læse hvad denne tråd handler om imens du gør dette for du lige :K salve herfra..... :smartass:
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"