dette er mit mini rev, synes det er ved at være okay, nu skal det bare gro....har godt nok en del store koraller!
min sump er på 80 liter...fyldt med alger og uv, rowaphos, skummer, kul,
ris og ros tak....
mine billeder kan sku ikke blive helt flotte.... hvorfor. canon eos 400d...mangler lidt hjælp med det...
Det med billederne kan jeg ikke hjælpe med, men det ser sgu godt ud, ærgeligt du bor så langt væk kunne være rart at se det live.
Hvad er det for en lilla/blålig forgrenet ting man kan se på billed 3 og 5 er det en gorgonia af en slags
Flot akvarium!
Det eneste der er i vejen med dine billeder, er at de er uskarpe. Det er heldigvis noget man kan træne sig ud af, ved bare at blive ved med at tage mange billeder, og lægge ekstra meget mærke til, hvor kameraet fokuserer. Du kan evt. slukke for alle andre AF sensorer, end den i midten, så Du er sikker på, at det er der fokus ligger.
Den sidste smule uskarphed, der stadig vil være der, kommer af bevægelse (både kameraets og fiskenes), og kan kun afhjælpes ved hjælp af anvendelse af hhv. stativ og flash.
hvormange akvarier har du sat op indenfor dette år?
Alle dine akvarier har været kanon flotte! Dette er specielt flot med den indbygning...
Hvordan får du fat i alle de koraller så hurtigt, det står allerede super
ha ha.. jeg har haft 2 stks akvarier... mine koraller har jeg købt en del af, ellers er det nogen som følger med fra det gamle...
men nu gider konen ikke mere, så jeg må beholde det som jeg har nu, men det køre også fint, nu skal det bare gro sammen det hele, først der bliver jeg tilfreds...