"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Sig det dog direkte!!!

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Engelquist »

Har lige modtaget denne pb fra Brian vedr. jager og ut.:
"Har fået 3 PBer fra nogle af sidens ældre medlemmer(altså som har været med fra starten), som mener at jeg skal være opmærksom på at der ikke går "nordic reef forum i den"... Der er åbenbart nogle derude som mener i er et umage par - og det er i nok også

Men jeg antager at der ikke er grund til bekymring."

Det pisser mig af- Er der nogen herinde der har et problem med mig kan I sgu skrive det direkte til mig....!!!

Vil iøvrigt gerne høre hvad der ligger bag påstanden...?
Så kom med det her... Ude i det åbne... Det her er fandme for lavt!!!!!
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Lord Mike »

Ja søgeligt at nogen vælger r.... (bagenden :wink: ) frem for at gå til hovedet.

Men hvad menes med "umage par" :shock:
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Brian »

engelquist skrev:Det pisser mig af- Er der nogen herinde der har et problem med mig kan I sgu skrive det direkte til mig....!!!
Enig men jeg modtager stribevis af PBer+mails hver dag med tråde der ønsket lukket, folk der har handler og penge ude og stå, folk der mener andre skal udelukkes, har skrevet noget forkert/usandt osv osv osv - ja you name it....

Og jeg tager stilling til det hele, således alle(hvertfald 99%) får svar. Derfor din besked, så må du bruge det som du vil og tolke det lige så ;)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Engelquist »

I og med at du sender mig en mail og konkluderer at jager og jeg nok er et umage par, har du taget stilling på et grundlag der undrer mig- jeg erinderer ikke nogen tråde der giver anledning til at snakke parløb... men såfremt du mener at vide andet, er du da velkommen til at henvise til det...

Du kunne jo vælge at retunere mange af de mails du får, henvise til selv at løse problemer eller henvende sig direkte til rette vedkommende...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Jager
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 171
Tilmeldt: lør 29. maj 2004 15:16
19
Postnummer: 2860 Søborg

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Jager »

Engel du må have eget kort snor tilbage.

jeg har ikke modtaget nogle besked og regner da heller ikke med at få en, da jeg ikke mener jeg er gået over stregen på noget tidspunkt.
det eneste jeg undrede mig over var i en tråd at en hvis persons beskeder var slettet og det spurgte jeg til.

jeg kender ikke engel og køre abselut ikke parløb med ham på noget tidspunkt. og jeg syntes sku folk indimellem er for nærtagende det er kke kun på dette forum men gså andre jeg besøger.

Hvad med at de personer som klager kommer ud af busken og fortæller hvad det er som går dem på og lader os få en diskution omkring tingene før problemerne opstår. det kan jo godt være nogle bliver stødt over en dumsmart bemærkning, det må jeg så lære lidt af og ikke komme med så mange så folk ikke føler sig så stødt men helt udgå dem er nok svært.

jeg syntes faktiskt det er blevet et kanon godt forum dette her og ikke som nordic der var klaus rød stue 6 år.

så kom ud af busken drenge og piger og lad os tale om det uden at skændes.

jager
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Brian »

Engelkvist - Det var nok din kommentar som jeg også medsendte i din PB ;)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Engelquist »

jeg har altid deltaget i forumet (og i sin tid nordic) på godt og ondt... har deltaget i diverse diskutioner- men i mine øjne i småtings afd.: banaliteter... mener også jeg har ydet mange gode råd og stadig har mange at give, efter 5 års erfaring med saltvand....
Men det her er sgu dråben... i forhold til hvad der ellers bliver skrevet herinde, finder jeg dette skudt langt over bæret- men som jager skriver: min snor er åbenbart kort herinde...

Kommentaren Brian henviser til... Den bemærkning jeg bød jager velkommen tilbage med- vistnok noget i stil med: "velkommen tilbage... dejligt med lidt gang i debatten igen- moderatorerne får lidt at se til igen :K "
Herregud altså.....???? hvis det er at træde over stregen, så slet du bare min profil Brian... Jeg dyrker saltvandshobbyen uden forumet her....
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af ole kekkonen »

nu må i da lige slappe af!! :wink:
kan I ikke få jer et "moderator" forum herinde hvor i snakker på denne facon... :crybaby:
jeg har igennem den senere tid måtte tømme min indbakke 2 ganger for pb er,da folk er blevet bange at spørge løst på det åbne forum for at blibe jordet eller latterlig gjort, svar som det er et "scam" er simpelthen ikke godt nok...og hvad må der ikke tænkes når nye tilkommere logger ind på noget som det her..
hvad i lærde skriver "åbent" bliver meget lyttet til og har mange gange sat en stopper for en debat i ny i faget forumet...
I burde efter min mening holde jer i baggrunden og stå til rådighed som Carsten :K
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Helena »

Håber da virkelig ikke det er rigtigt at man "sladrer" til Brian hvis der bliver skrevet noget man ikke lige bryder sig om, var det dog ikke muligt at henvende sig til personen selv, hvis jeg kommer til at skrive noget som en eller anden ikke kan lide, vil jeg da meget gerne høre det selv, altså, elller er det bare ren børnehave.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Carsten »

ole. skrev:nu må i da lige slappe af!! :wink:
kan I ikke få jer et "moderator" forum herinde hvor i snakker på denne facon... :crybaby:
jeg har igennem den senere tid måtte tømme min indbakke 2 ganger for pb er,da folk er blevet bange at spørge løst på det åbne forum for at blibe jordet eller latterlig gjort, svar som det er et "scam" er simpelthen ikke godt nok...og hvad må der ikke tænkes når nye tilkommere logger ind på noget som det her..
hvad i lærde skriver "åbent" bliver meget lyttet til og har mange gange sat en stopper for en debat i ny i faget forumet...
I burde efter min mening holde jer i baggrunden og stå til rådighed som Carsten :K
Jeg er ganske sikker på at både Bo og Jørgen står tilrådighed for at svare på spørgsmål, hvis man skriver til dem.

Er også godt klar over at nogle mener at jeg engang imellem svarer lidt arrogant, men det er svært at lade være når nogen begynder at trampe ud af en vej, som man ved ender blindt. Fordi man selv har været der. Vi behøver ikke alle sammen at genopfinde hjulet hvergang.
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3794
Tilmeldt: tors 29. jul 2004 23:28
19
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af mads-fisk »

Forstår slet ikke, hvis det er nogle af de gamle NRF-brugere, der har sendt disse pb.'er for så hvidt jeg husker, var der da hverken alliance eller stridigheder Jørgen og Bo imellem på NRF.
Måske der bliver forvekslet personer?
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Engelquist »

Nok om det- jeg fik det ud i det åbne og det var formålet med denne tråd-håber der sidder et par stykker tilbage med lidt dårlig smag i munden....

Forslag: vi laver sgu et forum for gamle vrisne mænd... hvor vi kan bande hinanden ned i det sorteste helvede, og ha, det skide skægt imens :beer:
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Sig det dog direkte!!!

Indlæg af Brian »

engelquist skrev:Kommentaren Brian henviser til... Den bemærkning jeg bød jager velkommen tilbage med- vistnok noget i stil med: "velkommen tilbage... dejligt med lidt gang i debatten igen- moderatorerne får lidt at se til igen :K "
Du fik det luftet, det var ikke ment sådan og så var det nok det ja.

Fint at du valgte denne tråd som middel.

Til Helena, jeg modtager dagligt en lille stak PB og mails med ting og sager, og det er sådan set dejligt. Det viser at nogle interessere sig og ved at læse de beskeder holder man sig inden for fleres interesse end ens egen. Så jeg ser det som positivt at folk de henvender sig med hvad end det måtte være. At jeg så må mægle og få alle tilfreds på bedste vis, er ikke altid lig med at alle parter går glade derfra - men vi prøver.
Faktisk er det mange af de PBer og mails der har bragt mange nye gode tiltag til siden.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"