VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

KORALLER IMPORT - MARTY

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Carsten »

Der er også en sjov til med det cites.
Da han for omkring en måneds tid siden skrev til os angående cites fra Bali, der var der "236 unknowed"
er nu blevet til "132 unindifieded"

Det cites som han har rundsendt denne gang har han slettet nummeret på, og emailen er ulæselig, men på det andet er der cites nummer på og emailen er læsbar(delvis)
Det kunne da være at Flemming den vej rundt kunne finde ud af hvem cites virkeligt er udstedt til og alt det andet, som vi ikke har kunne få oplyst.
flem
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
20
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af flem »

Jeg er allerede i gang med at undersøge sagen. Der formentlig ikke udstedt cites til Martin efter mine oplysninger. Jeg giver heller ikke meget for den tilsendte kopi af cites. Det virker igen håbløst, at der er 132 stk., der er ikke kan identificeres. Jeg afventer svar fra Martin. Det bemærkes i øvrigt, at det, der er søgt cites på, ikke rigtig stemmer med, hvad flok mangler at få leveret, når man lige kigger listerne igennem.

Jeg følger i alle henseende op på sagen !!!!

Hilsen Flemming
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

jeg syntes det er utroligt så mange konklutioner i kommer med ...stod det til mig var denne sag afsluttet for meget længe siden ... jeg er røv træt af at side og blive svinet til af jer og jo før i får jeres sager jo før slutter det vel ....
jeg mener at jeg har gjordt hvad jeg kan for at det skal gå så hurtigt som det er muligt , og nu har jeg fået de cites så kan jeg jo ikke gøre andet end at få dem hjem vel ... i har alle ( dem der har noget med sagen at gøre ) fået en kopi ... det sender jeg ikke ud igen da det bare bliver brugt til at svine en endnu mere til .... kan i ikke se det ??? hvordan han har regnet det ud hvormange der skal til har jeg ingen ide´´ om her og nu, men han har skrevet at han har ALLE enheder der mangler ... så mon ikke det er tilfældet .... cites er kommet så skulle vi nu ikke lige vente med at svine folk mere til FØR vi ser om jeg har snydt jer eller ej.... jeg har IKKE snydt nogle af jer og har det heller ikke på sinde .
NÅR i alle nu vil vide hvad i har tilgode ..... hvorfor så ikke bare spørge ??? jeg har det hele gemt og ved precis hvad i har fået og ikke fået ...
kunne vi nu ikke lige tage den med ro til jeg har hørt fra skov & natur tak ....
jeg har sendt flere lister ud med fisk ja .... det er ikke noget der skal cites på derfor er det ikke det store at få dem ind, men jeg har på intet tidspungt fået nogle enheder ind ( eller prøvet på det ) hvor der skal cites til .... der er en vis foreskel på de 2 ting ...
som sagt cites er kommet så mon ikke det bliver FØR 2010 at i har jeres sager ... det vil jeg nu tro , tror nu ikke der går så længe nu ...
alle dem der har med sagen får besked i sagen når der er nyt.
er der flere der vil sige noget til mig ang. dette syntes jeg da at i skal sende mig en mail om hvad i vil spørge om .... jeg havde sat mig for at jeg ikke længere ville komme på denne side , men var alligevel lige inde og kigge nu, og ser så at man bliver svinet til igen ... det er jeg temmelig træt af , så derfor er der nogle der har noget de vil sige så skriv det til mig selv på min mail .... dem der har med denne sag at gøre har min mail, og jeg ønsker ikke at den bliver skrevet offentligt her ,så det bedes i venligst undlade at gøre tak.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

nu du syntes det .... kan du så fortælle mig hvormange der skal cites på ?? nej det kan du ikke ,for du aner det ikke , jeg forventer at der kommer det der skal og så er den vel ikke længere er den ?... fatter ikke i gider bruge jeres tid på det her ,forstår godt at i er trætte af at vente og der kommer cites der ikke duer´men nu er de her så skulle den ged vel være barberet NÅR i har fået jeres sager ik .... forstår godt i er trætte af det .... det gør jeg virkelig ... det er jeg også , hele denne sending har kun givet ballade og en bøde til mig ,da der kom koraller der ikke var bestilt ,som var ulovlige at tage ind , jeg har ikke fået andet end et underskud, mit navn svinet til så mon ikke jeg også er MEGET træt af at i ikke har fået jeres sager ... jo det skulle jeg mene...
som det ser ud ser jeg et lys i tunnlen ....sk&n bliver rykket så de kan komme ind jo før jo bedere ...
Erik N skrev:Der er jo mange der også har bestilt sager der ikke er cites på, Jeg har lige hurtig skimtet det sammen der er postet her på siden. og der er ca 110-120 +/- ting der skal cites til.
Men sys stadig det lyder lidt i underkanten
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

indrømmer det ser lidt underligt ud ,det er bare ikke mig der sidder og laver de cites ... men forstår ikke at hvis du er så bange at du så bestiller flere efter sidste sending ?????
hvem og hvor de cites er lavet til/fra mener jeg er ret urelevant , det eneste i har med at gøre er om i får jeres sager - og det gør i .... så er den vel ikke længere ... forstår bare ikke at i ikke skriver en mail til mig selv ... er det fordi det er nemmere at sidde og være lidt anonym her og så sidde og svine folk til ... carsten ... jeg ryster ikke i bukserne fordi nogle " pustermig i nakken " slet ikke , jeg er selv ret træt af at i ikke har fået jeres sager ... de er næsten på vej til jer så skulle vi ikke lige .....
Carsten skrev:Der er også en sjov til med det cites.
Da han for omkring en måneds tid siden skrev til os angående cites fra Bali, der var der "236 unknowed"
er nu blevet til "132 unindifieded"

Det cites som han har rundsendt denne gang har han slettet nummeret på, og emailen er ulæselig, men på det andet er der cites nummer på og emailen er læsbar(delvis)
Det kunne da være at Flemming den vej rundt kunne finde ud af hvem cites virkeligt er udstedt til og alt det andet, som vi ikke har kunne få oplyst.
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

marty skrev: ...stod det til mig var denne sag afsluttet for meget længe siden ...
Du kan da vist ikke bebrejde nogen bruger fra denne side at sænke sagens gang. Du har vel gennem et helt år haft mulighed for at betale folk deres penge tilbage. Det er meget muligt, at du har betalt penge til en importør på forskud, men det bør aldrig blive dine kunders problem. Det er dit!.
marty skrev:... i har alle ( dem der har noget med sagen at gøre ) fået en kopi ... det sender jeg ikke ud igen da det bare bliver brugt til at svine en endnu mere til .... kan i ikke se det ???
En hæderlig mand svines sjældent til.

marty skrev: jeg har sendt flere lister ud med fisk ja .... det er ikke noget der skal cites på derfor er det ikke det store at få dem ind, men jeg har på intet tidspungt fået nogle enheder ind ( eller prøvet på det ) hvor der skal cites til ....
Det er jo så dit ord mod Brians:
Brian skrev:Kan ikke lade værre med at studse over at jeg ugentlig modtager mails omkring sendinger fra samme person - personligt havde jeg nok fået gamle sager ud af verden inden jeg bevægede mig videre i samme branche med de samme kunder :BA
Ofte er der endda de samme ulovlige koraller på listerne, så risikoen for at få sine vare er ikke til stede.
marty skrev: hvem og hvor de cites er lavet til/fra mener jeg er ret urelevant , det eneste i har med at gøre er om i får jeres sager - og det gør i ....
Jeg ville da bestemt ikke finde det irrelevant, hvor vidt mine varer er lovligt importerede, da man som køber evt. også vil kunne drages ansvarlig i en sådan sag.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

marty skrev:indrømmer det ser lidt underligt ud ,det er bare ikke mig der sidder og laver de cites ...
Er du sikker, jeg har ellers hørt at S&N har etableret permanent kontor i Bording :beer: :T
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Marty- du må betale alle penge tilbage af egen lomme, for at redde din ære- og selv slås med importørene om at dække dit underskud... du kan ikke tillade dig at tage en flok akvarister som gisler i en sag der handler om din egen inkompentence som forretningsmand...

Dårlige undskyldninger kan ikke redde din ære- kun 100 % tilbagebetaling af pengene...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
18
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Bosse »

Marty spænd hjelmen, du kan sku da ikke seriøst forvente, at hvis der går over et år, fra folk betaler til de får deres varer, at de ikke er utilfredse og vil have deres penge tilbage. At du på en meget amatøragtig måde har ledt folk hen og ikke vil refundere deres penge i dette år er sku helt hen i vejret og basis for en fortjent skepsis og mærkat som "fusker". Det er dig der her stået for importen og dig der står med ansvaret. Jeg forudser at der kommer 2 mulige udfald af denne sag her inden de næste 3 måneder.

1. Marty kryber til korset og betaler folk deres penge tilbage.
2. Cevil rettergang hvor der bliver afgjort hjem der har hvilket ansvar og krav på hvad.

Nu siger du at der er kommet cites på diverse koraller, men jeg kan gerentere dig at mange af de koraller du havde på den oprindelige bestillingsliste for du ikke cites på til danmark, hverken denne gang eller den næste.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

Fedt at manden forsøge at vække dårlig samvittighed hos dem der har penge til gode...! Det synes jeg er god stil - not!!

Som jeg ser det har Marty heller ikke anden udvej end at tilbagebetale de penge han skylder. Jeg tror ikke at han redder sin ære og værdighed (den er røget) ved det, men moralsk er det det eneste rigtige.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

marty skrev:forstår bare ikke at i ikke skriver en mail til mig selv ... er det fordi det er nemmere at sidde og være lidt anonym her og så sidde og svine folk til
Er det ikke åbenlyst? Du har med 1000% sikkerhed fået mange personlige mails fra folk, hvilket ikke har afstedkommet nogen løsning fra din side. Så er det da naturligt, at man griber til "offentligheden" for på den måde at lægge yderligere pres på din person.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Claus
Foxface
Foxface
Reactions:
21
Postnummer: 8370 Hadsten

Indlæg af Claus »

Har 3 koraller tilgode men det er sgu så lang tid siden, at jeg ikke kan huske hvad jeg bestilte og ikke fik. Men mon ikke det har en værdi på 5-700 kr.
Må jo grave lidt i det, og få fat på den gamle liste, hvis det kommer til et civilt søgsmål.

Frederik - som jeg delte kasse med - mangler vist også lidt.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

det er ligefør jeg syntes du er sjov... du har intet med sagen så mener ikke du behøver at blande dig ...
er du hæderlig ??? er det tilfældet kan jeg da ikke forstå at du også bliver svinet til, for det gør du på div. sider ,jeg nægter dog at komentere det da jeg ikke har noget med det at gøre,og da det ikke er min sag .
hvad du har af meningen skal du have lov til at have ,det er dit bord ... folk de får det de har betalt for og så er den ikke længere.
Hougaard skrev:
marty skrev:indrømmer det ser lidt underligt ud ,det er bare ikke mig der sidder og laver de cites ...
Er du sikker, jeg har ellers hørt at S&N har etableret permanent kontor i Bording :beer: :T
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

men det ved jeg... det har jeg som sagt helt styr på...
Claus skrev:Har 3 koraller tilgode men det er sgu så lang tid siden, at jeg ikke kan huske hvad jeg bestilte og ikke fik. Men mon ikke det har en værdi på 5-700 kr.
Må jo grave lidt i det, og få fat på den gamle liste, hvis det kommer til et civilt søgsmål.

Frederik - som jeg delte kasse med - mangler vist også lidt.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

igen ... har du ikke noget tilgode mener jeg ikke det er din sag ....
herzberg skrev:
marty skrev:forstår bare ikke at i ikke skriver en mail til mig selv ... er det fordi det er nemmere at sidde og være lidt anonym her og så sidde og svine folk til
Er det ikke åbenlyst? Du har med 1000% sikkerhed fået mange personlige mails fra folk, hvilket ikke har afstedkommet nogen løsning fra din side. Så er det da naturligt, at man griber til "offentligheden" for på den måde at lægge yderligere pres på din person.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

ige det er ikke dit bord ... jeg har lovet at alle får det de har bestilt , og det får de så .... jeg mener ikke at jeg vil give nogle dårlig samvittighed .... pladder at lukke ud , den udtagelse må være for din egen regning ....
herzberg skrev:Fedt at manden forsøge at vække dårlig samvittighed hos dem der har penge til gode...! Det synes jeg er god stil - not!!

Som jeg ser det har Marty heller ikke anden udvej end at tilbagebetale de penge han skylder. Jeg tror ikke at han redder sin ære og værdighed (den er røget) ved det, men moralsk er det det eneste rigtige.
Erik N
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 7600 Struer
Geografisk sted: 7600 Struer

Indlæg af Erik N »

"folk de får det de har betalt for og så er den ikke længere."

Nåå, så skal jeg da ikke betale fragt for de koraller jeg har til gode.

For mener da bestemt vi blev lovet at vægten ikke ville overskride et hvis antal kg, som vi skulle betale for. og det har jeg da betalt, og jeg har ikke en gang fået halvdelen af mine koraller.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

du må have din mening som alle andre .... folk de får det de har bestilt , og jo der var mange koraller man ikke måtte få ind ja, men var du ordentlig inde i den sag du sidder og komentere,så ville du også vide at dem der havde bestilt de ulovlige kom til at finde en erstatning for dem på en liste revideret af skov &natur ...
vi kan kun blive enige om at der er gået alt alt for lang tid jeg har bare intet kunne gøre .. nu ligger det cites på det der skal ind og mangler kun de danske og så skulle denne sag være afsluttet... tror det hele gik lidt nemmere hvis ikke at en masse udenforståendene blandede sig i sagen ...
jeg vil afvente at de cites kommer så dem der har med sagen at gøre får det de har tilgode ... det er det jeg kan gøre ved det ....
Bosse skrev:Marty spænd hjelmen, du kan sku da ikke seriøst forvente, at hvis der går over et år, fra folk betaler til de får deres varer, at de ikke er utilfredse og vil have deres penge tilbage. At du på en meget amatøragtig måde har ledt folk hen og ikke vil refundere deres penge i dette år er sku helt hen i vejret og basis for en fortjent skepsis og mærkat som "fusker". Det er dig der her stået for importen og dig der står med ansvaret. Jeg forudser at der kommer 2 mulige udfald af denne sag her inden de næste 3 måneder.

1. Marty kryber til korset og betaler folk deres penge tilbage.
2. Cevil rettergang hvor der bliver afgjort hjem der har hvilket ansvar og krav på hvad.

Nu siger du at der er kommet cites på diverse koraller, men jeg kan gerentere dig at mange af de koraller du havde på den oprindelige bestillingsliste for du ikke cites på til danmark, hverken denne gang eller den næste.
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

puds din glorie ..... er du en hæderlig mand ?? mange mener måske jo andre mener bestemt nej .. det er ikke min sag så derfor blander jeg mig ikke ... du kunne lære lidt her ... det her er ikke din sag så lad være at blande dig i noget du ikke har med at gøre ...du ved jo ligeså godt som jeg at du ikke får ulovlige koraller ind i dk så forstår slet ikke at du skriver at du går op i det mht. cites er lovlige eller ej ...
det med mine lister ... der kommer ikke flere da jeg ikke gider det mere ...dem der her har fået dem er blevet slettet fra min mail liste ,endvidere har ALLE der har bedt om at få listerne selv bedt om at komme på mail listen ... den er revideret det er helt sikkert ..men igen du har intet med mine sager at gøre ,så undlad venligst at blande dig i dem ...

.
mads-fisk skrev:
marty skrev: ...stod det til mig var denne sag afsluttet for meget længe siden ...
Du kan da vist ikke bebrejde nogen bruger fra denne side at sænke sagens gang. Du har vel gennem et helt år haft mulighed for at betale folk deres penge tilbage. Det er meget muligt, at du har betalt penge til en importør på forskud, men det bør aldrig blive dine kunders problem. Det er dit!.
marty skrev:... i har alle ( dem der har noget med sagen at gøre ) fået en kopi ... det sender jeg ikke ud igen da det bare bliver brugt til at svine en endnu mere til .... kan i ikke se det ???

marty skrev: jeg har sendt flere lister ud med fisk ja .... det er ikke noget der skal cites på derfor er det ikke det store at få dem ind, men jeg har på intet tidspungt fået nogle enheder ind ( eller prøvet på det ) hvor der skal cites til ....
Brian skrev:Kan ikke lade værre med at studse over at jeg ugentlig modtager mails omkring sendinger fra samme person - personligt havde jeg nok fået gamle sager ud af verden inden jeg bevægede mig videre i samme branche med de samme kunder :BA
Ofte er der endda de samme ulovlige koraller på listerne, så risikoen for at få sine vare er ikke til stede.
marty skrev: hvem og hvor de cites er lavet til/fra mener jeg er ret urelevant , det eneste i har med at gøre er om i får jeres sager - og det gør i ....
Jeg ville da bestemt ikke finde det irrelevant, hvor vidt mine varer er lovligt importerede, da man som køber evt. også vil kunne drages ansvarlig i en sådan sag.
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

marty skrev:puds din glorie ..... er du en hæderlig mand ?? mange mener måske jo andre mener bestemt nej .. det er ikke min sag så derfor blander jeg mig ikke ... du kunne lære lidt her ... det her er ikke din sag så lad være at blande dig i noget du ikke har med at gøre ...du ved jo ligeså godt som jeg at du ikke får ulovlige koraller ind i dk så forstår slet ikke at du skriver at du går op i det mht. cites er lovlige eller ej ...
det med mine lister ... der kommer ikke flere da jeg ikke gider det mere ...dem der her har fået dem er blevet slettet fra min mail liste ,endvidere har ALLE der har bedt om at få listerne selv bedt om at komme på mail listen ... den er revideret det er helt sikkert ..men igen du har intet med mine sager at gøre ,så undlad venligst at blande dig i dem ...

.
mads-fisk skrev:

I modsætning til dig, er jeg aldrig blevet kaldt en svindler. At nogen så muligvis går rundt og mener det om mig, kan jeg da ikke tage mig af, før de giver udsagn for det.

Grundet respekt for Flemmings tråd og de andre indvolverede, vil jeg lade dette være min sidste kommentar. Hvor meget du end ønsker det, kan du i hvert fald ikke styre, hvem der må skrive deres holdninger i disse tråde. Men dine svar siger vist også det hele selv :dizzy:
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

kan kun sige at det da vist ligger sådan at du godt ved at folk de siger det samme om dig som du her kalder mig ... men igen det er ikke min sag så komentere det ikke .... min holdning til dig skal du nok få en dag ... jeg vil undlade at skrive det her ...men igen kan ikke se hvad folk der intet har med sagen skal blande sig for ...
folk de får det de mangler og så er det det ....

det var min sidste komentar i denne tråd ....
mads-fisk skrev:
marty skrev:puds din glorie ..... er du en hæderlig mand ?? mange mener måske jo andre mener bestemt nej .. det er ikke min sag så derfor blander jeg mig ikke ... du kunne lære lidt her ... det her er ikke din sag så lad være at blande dig i noget du ikke har med at gøre ...du ved jo ligeså godt som jeg at du ikke får ulovlige koraller ind i dk så forstår slet ikke at du skriver at du går op i det mht. cites er lovlige eller ej ...

.
mads-fisk skrev:

I modsætning til dig, er jeg aldrig blevet kaldt en svindler. At nogen så muligvis går rundt og mener det om mig, kan jeg da ikke tage mig af, før de giver udsagn for det.

Grundet respekt for Flemmings tråd og de andre indvolverede, vil jeg lade dette være min sidste kommentar. Hvor meget du end ønsker det, kan du i hvert fald ikke styre, hvem der må skrive deres holdninger i disse tråde. Men dine svar siger vist også det hele selv :dizzy:
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Marty kan godt glemme alt om at skulle have flere penge til fragt eller andre laterlige ting han har lånt penge nok af mig uden at skulle betale renter OG DER ER BETALT FOR VARENE EN GANG.

Steen
marty
Reactions:

Indlæg af marty »

jeg har ikke bedt om at nogle skal betale for deres vare igen ... fragten kommer alle til at betale ...men kun for de vare de enkelte har bestilt ... den har du ikke betalt for ... den skal betales til luftfarts selvskabet ikke til mig ...
spdiving skrev:Marty kan godt glemme alt om at skulle have flere penge til fragt eller andre laterlige ting han har lånt penge nok af mig uden at skulle betale renter OG DER ER BETALT FOR VARENE EN GANG.

Steen
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Får jeg så mine penge retur på fragt af annemoner og andet døt lort du levere sidst ??

Steen
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
18
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Bosse »

hahaha... sådan! :D i skal nu alle betale mere for fragt. Det er sku god underholdning det her.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
cooltaz
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af cooltaz »

MARTY TAG EN TUDE KIKS :G
JEG TROR IKKE DER ER NOGLE DER FØLER MED DIG :BA
Hvorfor erkender du ikke bare at du ikke kan magte opgaven og giver folk deres penge tilbage
istedetfor at holde dem for NAR???
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Bosse skrev:hahaha... sådan! :D i skal nu alle betale mere for fragt. Det er sku god underholdning det her.
Mon ikke Marty ( Martin Spottog Hansen ) giver en kvajebajer i lufthavnen istedet for ??

Steen
Jesper B
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
18
Postnummer: 8464 Galten
Geografisk sted: Østjylland (hjertet i danmark)

Indlæg af Jesper B »

Det er sku ærgerligt for jer alle som har penge i klemme her, men man kan sku godt sige at tråden har stor underholdningsværdi for alle os som følger med i sagens udvikling :biggrin:
mic jensen
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Geografisk sted: holstebro

Indlæg af mic jensen »

ja det er næsten bedre end en god film... :y
RedSea
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 2791 Dragør
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Dragør, Amager

Indlæg af RedSea »

sjældent har jeg set en mand lukke så meget lort ud på en gang... er så glad for jeg ikke bestilte noget den gang. Hvis jeg havde ville jeg aldrig have accepteret at skulle vente over et år på at få mine varer, havde krævet pengene retur på den ene eller anden måde inden. Det kan umuligt skulle gå ud over andre end ham selv som kvajer sig.

Forstår ikke at nogen af jer der har bestilt hos denne importør vil acceptere at få koraller, da i jo næsten kan være sikker på at det der kommer hjem med 99% sikkerhed ikke svarer overens med det bestilte.

Held og lykke!!!

PS! Synes det er for vildt der lige skal betales fragt endnu en gang....
... intet vand i stuen for tiden ...
Låst

Tilbage til "Generel saltvandssnak"