Lobo problemer
- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8410 Rønde
- Geografisk sted: Rønde (30 km. nord for Århus )
Lobo problemer
Jeg har haft min lobophyllia i et par mdr. efterhånden. Men den anden dag opdagede jeg at den manglede noget af vævet (se billede) hvad kan det være tegn på ??? Ud over det bliver den helt lille når hqierne slukker om aftenen så man kan se skelettet (ligsom på biledet) er dette normalt ???
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump
90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.

215 L. med 45 L. sump

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Lobo problemer
Det er bestemt ikke normalt. Har du nogle fisk der går og piller i den? Hvad med vandet?? Står den lige under lyset?? cirkulation??
- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 18
jeg tror ikke at jeg har nogen fisk der piller i den... vædierne er ok, dog en lidt lav ca. på 350. Den står i bunden af bajlen i midten. cirkulation er på 2x 2400 + 1x 3200 merea plus en aquabee 2001 som retur...
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump

215 L. med 45 L. sump

- solberg
- Rev Rokke
- Reactions:
- 18
kan det være mine lave calsium der har så stor indvirkning på den...? igår tilsatte jeg bio-calsium og 5 min efter pustede den sig op. (selvom HQI'erne var slukket). og her til morgen står den stadig flot oppustet...
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump

215 L. med 45 L. sump

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Tror ikke så meget det er din Ca, men det gør bestemt ikke noget at du for den på plads
Den Lobophyllia jeg har, folder sig mest ud når den står lidt i skygge. Så prøv at stille den et sted hvor den for noget skygge, den ser rimelig stor ud så mon ikke du kan stille den så den både for skygge samtidig med at den for lidt lys på sig. Om den vil komme sig der hvor den har mistet noget kød er svært at sige, har selv prøvet det flere gange ude dog at få et godt resultet ud af det

Den Lobophyllia jeg har, folder sig mest ud når den står lidt i skygge. Så prøv at stille den et sted hvor den for noget skygge, den ser rimelig stor ud så mon ikke du kan stille den så den både for skygge samtidig med at den for lidt lys på sig. Om den vil komme sig der hvor den har mistet noget kød er svært at sige, har selv prøvet det flere gange ude dog at få et godt resultet ud af det