Ja der er betydelig bedre hastighed på denne ver. det er rigtigt godt
Jo jeg er nok noget konservetiv , men jeg kunne altså bedre li' det gamle forum, det var nemmere at finde rundt i, men eller godt arbejde, ikke mindst at det kunne gøres så hurtigt, det er sgu flot arbejde
Kan i bedre lide det når det ser således ud ? Det minder af layout mere som det gamle ?
Ahh hvor er det lækkert at man bare kan trykke et sted og så sker noget sådan for hele siden !!!
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Kan med endnu et flueben gøre det muligt at i selv vælger via jeres brugerkontrol panel mellem de 2 udgaver, men skal lige sikre mig at det ikke giver for meget vedligehold med begge templates aktive for jer..... Gør det det må i nøjes med en valgt ved afstemning
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
En ting mere... Er det nødvendigt at se hvem der er "redaktører" for hvert enkelt forum? Synes det er lidt unødvendigt at se de 3 samme navne ud for hvert evig eneste forum.... De springer også rigtig meget i øjnene fordi de har den skrappe grønne farve som de har.
herzberg skrev:En ting mere... Er det nødvendigt at se hvem der er "redaktører" for hvert enkelt forum? Synes det er lidt unødvendigt at se de 3 samme navne ud for hvert evig eneste forum.... De springer også rigtig meget i øjnene fordi de har den skrappe grønne farve som de har.
Super - Farve rettet og ja det er bedre
Ja det sgu da meget bedre, du er sgu go' til det her Brian
Jeg savner at der ude til højre sammen med vores bruger navn indlæg mm. står alder, det bruger jeg så m,an har en ide om hvilken alder man skriver / læser et indlæg af.
Perfekt at man ikke skal vente på de smilies poper op med de meste gænse brugte, med et andet vindue
Det ville være lækkert hvis brugernavnet kunne stå med en lidt større font ved indlæggene, navnet bliver næsten væk når det står så småt over avataren.
betydelig bedre hastetighed der klart er en virkelig god forbedring synes jeg ellers ingen kritik andet end det der allerede har været snakket om så dejligt brian ser sgu godt ud det du får bikset sammen.
Så inden læneg folkens tager vi hul på den - i skal bare lige have sunket den første kamel