Fodring

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
FerrariFisk
Copepod
Copepod
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Amager

Fodring

Indlæg af FerrariFisk »

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp angående fodring af saltvandsfisk, koraller, anemoner osv.
Synes lidt en stor guide om både hvilke fodertyper og opbevaring af dette, har manglet lidt for en nybegynder som mig.

- Derfor - skulle der sidde en garvet salt-vands-holder derude som simpelthen ikke ved hvad tiden skal bruges til vil jeg da lige bringe foder-emnet på bordet!.
Det jeg efterlyser er simpelthen en guide til de forskellige fodertyper man skal have fat i til de forskellige familier og fisk PLUS en eventuel guide over fodring af koraller.

Hvis nogle skulle sidde med et link eller 2 til en sådan tekst må i meget gerne skrive!

Mvh,
Rasmus Andersen
Brugeravatar
Hvidtfeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: 5240 Odense

Re: Fodring

Indlæg af Hvidtfeldt »

Du kunne starte med at skrive hvilke fisk du godt kunne tænke dig. Tror ikke der er nogen der har lyst til at dække at fisks spise vaner. Selvom en del af dem er ens. Og der er ikk særlig mange koraller man SKAL fodre og dem man skal fodre er som regl. svære at holde. Men prøv da osse og skrive nogen af de koraller du godt kunne tænke dig. (: Har desværre ikk nogen links
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"