Foder.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Foder.
Jeg har fået lidt forskelligt med mine levende sten, bl.a. børsteorm og nogle slangestjerner. Skal jeg fodre dem med noget eller finder de nok i de levende sten?
Jeg har også fået nogle meget små "et-eller-andet", de laver et hus af kalk, ser det ud til, og så har de to meget lange og meget tynde fangarme der ligner orm, er der nogen der ved hvad det kan være? Jeg har forsøgt at tage billeder af dem, men mine evner og mit fotoudstyr rækker ikke til dette...
Jeg har også fået nogle meget små "et-eller-andet", de laver et hus af kalk, ser det ud til, og så har de to meget lange og meget tynde fangarme der ligner orm, er der nogen der ved hvad det kan være? Jeg har forsøgt at tage billeder af dem, men mine evner og mit fotoudstyr rækker ikke til dette...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Nu er jeg ret sikker på jeg har fundet ud af hvad det er: http://www.reeflex.dk/dk/84/2280/Phyllo ... us/sp..htm
Jeg er ikke så god til tysk, men så vidt jeg kan forstå gør de ikke noget, eller hvad...?
Jeg er ikke så god til tysk, men så vidt jeg kan forstå gør de ikke noget, eller hvad...?
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef