PVC deler

Forum hvor du kan læse og dele gør-det-selv tips og ideer.
Besvar
Petrus
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Norge
Kontakt:

PVC deler

Indlæg af Petrus »

PVC deler er svindyre i Norge, så jeg har stort sett benyttet anledningen og handlet det jeg har behøvd på reiser.

Nå trenger jeg en del (ca 250 deler) til en ombygging, og har forstått at mange her benytter Koiimport på grunn av godt utvalgt og gode priser. Dessverre er de ikke villige til å trekke fra dansk moms for forsendelser utenom EU, så det gjør at det smaker litt vondt. Det hevdes at moms kun kan trekkes fra for bedrifter, også utenom EU. Det er isåfall nye regler som jeg ikke er kjent med.

Men, spørsmålet er ihvertfall....har noen tips om andre steder med godt utvalg og brukbare priser ? Spesielt må jeg har en del overganger mellom metrisk og tommer, samt såkalt fleksibel PVC (type SPA) i små dimensjoner. Disse tingene er ikke enkle å få tak i her, så om noen har noen forslag så mottas de med takknemlighet. Synd med Koiimport, de hadde akkurat de tingene jeg trengte mest....litt surt å kanskje måtte bestille fra tre ulike butikker i tyskland for å få det jeg skal ha.

mvh

Per-Kristian
Brugeravatar
martin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 2700 Brønshøj
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af martin »

Problemet ligger i at der umiddelbart ikke rigtig er andre butikker som har samme udvalg til de pris i danmark.
Akvarieudstyr.dk har noget, men det er meget dyre og har forholdsvis ringe service. Klovnfisken har også noget pvc, men det ligger ikke på en hjemmeside. Mht momsen så kender jeg slet ikke de regler der er på området, det kan være at en anden herinde ved det.
/martin
Brugeravatar
Brian H
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
17
Postnummer: 8881 Thorsø
Geografisk sted: Thorsø

Indlæg af Brian H »

Her er et link til en butik der har billige pvc-dele.
De har ikke alt, men dog det meste.

http://www.lindbergshop.dk/shop/productlist.asp?Id=59
Besvar

Tilbage til "DIY - Gør-det-selv"