næ sålænge man har adgang til et penge træ er det vel iorden, man skal lære af sine fejl og jeg kunne aldrig nogen sinde finde på at starte op i noget under 530 L.
Så hvis man brænder sig på et sådant projekt er det vel fordi man brænder for akvarie i det hele taget.
Desuden får jeg alt den hjælp jeg har brug for igennem Aquastyle, så er der nogen ting der skal rettes til må vi jo gøre det hen af vejen.
Det er jo ikke lige sådan at jeg smider alt i hvad hjerter begære, men jeg starter stille og roligt op, selve opbygningen af akvariet er for mig meget vigtigt ( udseende ) så kommer der tid kommer der råd, har alt den tid i verden som jeg skal bruge, jeg har ikke fast sat en dato for hvornår den er 100 % kører klar til koraller og anemoner, jeg tager en dag af gangen så er det vel også begrænset hvad der kan gå galt.
Desuden kender jeg efterhånden et par stykker som har saltvand, så det skulle da være meget mærkeligt hvis man ikke kunne trække noget på deres viden og lære af deres fejl.
Dermed ikke sagt at jeg vil gøre 100 % som jeg får besked på, for der er lige så mange menninger omkring saltvand som om ferskvand og jeg får jo mest ud ad at lytte også danne mine egen erfaringer, den dag vi alle bliver enig er den dag der kommer fri Hash i Danmark
Men jeg gælder mig da til den dag hvor man endeligt kan sætte sig tilbage og sige det var det, nu må vi have en 8000 Liters bajle for det her er sgu for nemt