Erfaringer med special-akvarier fra Klovnfisken?

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Maul
Reactions:

Indlæg af Maul »

Har lige fået et tilbud fra Thomas fra Klovnfisken på et akvarie med målene 80*60*160 (d*h*l) (lækker dybde! :D ) på ca. 8000 med alm glas i fronten og 10000 med Weiss glas... incl. overløb og 2*hulboring. Det er godt nok kun for akvariet, men med lidt fingersnilde kan man sagtens lave et underskab og lyskasse for under 2000 kr... Mener man får mere ud af det end at gi 12000 for et "standard" akv. No offence :wink:
Med de mål Mie skal bruge, ville jeg vælge et billigere akvarie fra f.ex. Akvarieudstyr, og få dem til at lave evt. hulboring... Overløbet er nemt at fikse selv... Glem glarmesteren... Det ka ik svare sig... Køb et mindre akv. til sump og få en glarmester til at skære glasset for dig... Så kan du selv lime det sammen... Det er sku ik så svært... Held og lykke med projektet :D
Mie_Nielsen
Reactions:

Indlæg af Mie_Nielsen »

Tak for svaret maul. Jeg er også kommet frem til, at det er for dyrt hos klovnfisken. Ingen tvivl om at man får kvalitet for pengene, meeeen det er mange penge. Problemet er ikke så meget selve akvariet - det kan man købe mange steder til en rimenlig pris, men selve underskabet er straks værre. Vil gerne have et rigtig pænt et, der passer til akvariet. Man er vel tøset :wink: Og da jeg ikke er den store handy-woman :shock: bliver det hurtigt en bekostelig affære ;o)
Og desuden er det min første saltvandsbalje, så det ville være lidt ærgerligt at bruge så mange penge på et akvarie, hvis det så ender med ikke at være helt så fedt/interessant som håbet.
Men har du bestilt dit hos klovnfisken så? Holder du mig opdateret med et par billeder, når du får det hjem? :D
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"