Hej Kenneth

Det er rigtig dejligt, at det hele går den rigtige vej. Glæder mig også selv til at se med flere
koraller i, men det koster nu lidt at fylde et akvarium på den størrelse med lækre
koraller, så indtil nu har jeg næsten kun sat fragmenter i baljen. Regner dog med at købe både
fisk og
koraller, når Reeffarmer kører sin tur, hvis akvariet tillader det. Men hvis det fortsætter som nu, så er jeg næsten algefri til den tid!
Med hensyn til fiskesammensætning, så er jeg lidt i dilemma med diverse
fisk 
Vil gerne have en stime
anthias (squamipinnis, 3-4 hunner og 1 han), men frygter jeg får for mange gule/orange farvede
fisk, da jeg har tænkt mig at bestille en midas og pseudochromis aldabraensis. Desuden kommer der pludselig mange
fisk i baljen, hvorfor jeg igen holder lidt tilbage på
anthias. Herudover ser ønskelisten således ud på nuværende tidspunkt:
2 x Gobiosoma oceanops
Pterosynchiropus splendidus
Halichoeres chloropterus
Neocirrhitus armatus
pseudochromis aldabraensis
Escenius midas
Og som flagskib, så har jeg en langsigtet plan omkring en achilles. Havde ellers besluttet jeg ikke ville skrive det herinde, før jeg havde den gående med succes, da der er mange meninger omkring denne
fisk. Den har lige siden jeg startede med saltvand stået som den ultimativt flotteste og mest prægtige
fisk, og det var lang tid forinden, jeg fandt ud af pris og sværhedsgrad

Men nu har jeg trods alt samlet en del erfaring gennem de sidste 4 år med saltvand, og siden vi flyttede i hus (for næsten et år siden), og jeg vidste, at jeg ville opgradere til et større akvarium, har jeg undersøgt og læst nettet tom for information omkring hold af denne
fisk. Derfor er akvariet indrettet meget åbent og med MASSER af
cirkulation. Nu kan jeg høre min kæreste for mig, da hun fandt ud af dette: "har du indrettet et helt akvarium kun til én
fisk?!?!?!". Naaarj.... ikke til én
fisk, men jeg har bestemt haft dens behov som førsteprioritet i planlægningen

Men der er skam også plads til andre
fisk. Men nu må vi se! Meget kan nå at ændre sig endnu, da der hvert fald går omkring et år, inden jeg begynder at overveje at bestille denne majestætiske
fisk, da akvariet først skal køre utroligt stabilt og være meget velindkørt før denne
fisk introduceres. Foruden fiskene skal der et par
rejer, krabber og måske en
anemone i også