Marco R skrev:Hej Peder,
Det ser godt ud og tillykke med din nye sump
Står din sump direkte på de blokke? Hvis ja så vil jeg personligt lægge en plade imellem.
Tak Marco,
sumpen står selvfølgelig på flamingo.
kenneth olsen skrev:De er sku fine.... Hvornår skal vi komme til middag? Vi skal nok tage lidt hvidvin, løg og lidt dild med! Kan se du har muslingerne klar!
Du ved godt i altid er velkomne - og jeg ved oz godt hvad i bedre kan li at spise end Tridacna
Hvidvin og dild....host
Bingocaller skrev:Ser godt ud med den nye sump!
Hvorfor har jeg en ide inde i hoved om at du have en sump på flere tusind liter????
Hmm det ved jeg da ikke

- mon ikke du tænker på Minedykker eller gnizten - de har større sumpe ?
AndersBoerglum skrev:Arghhh Peder.. Med dit eget manderum, så havde jeg lige som Bingo, også regnet med en større sump

Men fedt med en ny, som du kan servicere ordentligt, uden at få hold i ryggen, da du jo er ved at være en ældre mand

tusind tak for påmindelsen Anders.
Fremover må du gerne skrive med STORE BLOKBOGSTAVER, da jeg ellers ikke kan læse det
peder skrev:Meget lækre muslinger, har sku' aldrig selv kunnet holde liv i længere tid i Cook Island muslinger håber du kan knække koden

skal siges det er nogle år siden jeg forsøgte med mine, så vidt jeg husker gik det stort set galt for alle på Forum med Cook Island muslinger den gang, temmelig mystisk egentlig.
Hej Peder,
jep de er lækre - sarte ? ved det virkelig ikke. Lad os se hvad der sker, herfra skal jeg nok holde jer opdateret.
Mvh
Peder